Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
I - Bir günün sızısını kutulara saklasam , Yağmur , Ey ! renklerin solgun parçası Damlaların gibi tane taneyim. Düşüyor , parçalanıyor , Sonra sana karışıyorum Tıpkı narin periler gibisin , değil mi? Büyüsünü kalbime işledin , nasıl ki ? Nasıl ki , sen benim kalbime dokundun Nasıl ki , ben seni göremedim ... Nasıl ki , dünyaya inandım , Kağıtlara düştüm noktalarca Milyonlarca... Kırılgan ve solgunken yerlerde Ve yemyeşilken... Uçuşuyorum dallarında Odalara yürüdüm , Seni işlediğim kaldırımlarda Gövdeleri yarık ağaçların kalpleri çalınmış Yalnız bırakılmış ömürler hissettin Yüzümde süzülen gölgeler gibi... Onlarca... - II - Bir şehre sahip çıktım , Üstüne taşlar yağdı En büyük tankerleri batırdım sularında Yangılarını tuttum , sardım , Yok ettim varlığımla... Şimdi şehrim de yalnızlar, bomboş trenler Ve bir karanlık var. Saatim sıfırlar sayıyor... Tarihim yepyeni iki , iki , İki sıfır ve bir ben ... ( Gördüğüm sensin değil mi ? ) O parlak olan her ne ise Gözlerini andırıyor Sözlerin yankılanıyor caddelerinde - Camlarını boyuyorum binli binaların uçları Kocaman sevgiler arıyorum... Miras veriyorum , bir koca şehri... Dört köşede sen varsın dünyanın Sınırlarımı korudun , sonrası yok oldun... Sonrası bir başka yüzyıla , bin yıla Son anıma , adını sığdırdığım Üç saniyelik , dudaklarında yaşamaya ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Metehan Apak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |