Gerçek sanat, gizlenmesini bilen sanattır. -Anatole France |
|
||||||||||
|
Sen geldin.. Sarmaşıklar içindeydim,içindeydin.. Şurdaydın beyaza çalan grinin göbeğinde. Ellerin çöplükten çıkmış gibiydi..kötüydü,kokuyordu;bağırıyorlardı çılgıncasına. Sen belkide bana hiç aşık olmamıştın. Sen belkide bu duyguyu yaşamayı sevmiştin yalnız. Bunu hep hissetmişmiydim? Hayır. Kahroluyordum,yüz çevirmiştin.Hatalıydım. Suçluydum. Susuz bir çağlayandım,kokuyordum. Dediğin gibi belkide;koca okyanusu geçmiş ama derede boğulmuştuk. Hayatımın erkeği telefonda susuyordu. Bişeylere susuyordu;sevgisi gibi.. Adını söylenmesine susuyordu Bunun gibi birşeydi sustuğu şeyler. Kadın çok seviyordu.. Adam kokuyordu,bunalmıştı,bulanmıştı yüzü.. Belirsizdi,soluyordu derisinden. O gece çamurlu yağmur ,yağmurlu çamura uyarmıştı beni. Dikkat et diyordu...ölmüştü ama bitkisel hayatla direniyordu şefkate. Kesilmişti kolu ama hala acıyordu. Adam koşuyordu bana,emekleyerek. Ben bekliyordum onu yüzüm dönük. Kapı pencere kapalı korunuyorduk çamurlu yağmurlardan .. Ben burda duruyordum.. Sen geldin.. Sarmaşıklar içindeydim,içindeydin.. Şurdaydın beyaza çalan grinin göbeğinde. Siyahı çok severdin,ama hep beyazdın. Seninki bir özentiydi hep,olmadığın birşeye.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Irmak AYDEMİR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |