Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
bizim şarkımız unutunmu yoksa şarkımızı yok yok unutmadın ruhum ruhunla dolaşırken o imkanı bulamazsın bilmem belkide unutmuşsundur ama bu sevdayı sen ekmiştin yüreğime aşk senindi acısı benim ben bile unutamadım sen nasıl unutacaksın seni her günüme sakladım hep kalbimde yaşattım varlığını bilmek yaşadığını bilmek yetiyor seni düşünmek her gün buluşuyorum seninle bazen kızıyorum sana affet neden neden neden gittin benmiydim sebep tamam ...................... aslında sendin sebep off olsun be acılım sen varsın benimsın unutmadım asla seninleyim her an geziyoruz yemek yiyoruz oturuyoruz kalkıyoruz küsüyoruz barışıyoruz öyle yaşıyorumki seni bilemezsin.... geçen gün evlendik seninle çok güzeldi düğünümüz o damatlık öyle kimseye yakışmadı benim gelinliğimde şaheserdi dans ettik seninle saatlerce görmeliydin.... bu gün seninle piknikteyiz yaktık ateşi aşkımız gibi sen aşkımızı pişirirken ben eskilerden salata yaptım göz göze yedik hüzünleri ağlarken bile mutluyduk ayrılmam senden gitme gitme ölürüm diye yalvardığımı duymalıydın........ hoşçakal aşkım şimdi dönmeliyim hayata seni anlatan şarkılara he unutmadan yeni bi film gelmiş sinamaya yarın sinemadayız sakın geç kalma........ MAVİ....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © KADER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |