Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Bazen işte ... Çok yakınımda ,ama çok uzağımda olan ABLAMI ! Dolan ,doldurulan ve eskisi gibi olmayan kişiyi ,onu ... Biz küçükmüşüz daha . Ben yeni doğmuş bir bebek , Ablam beş yaşında çocuk . Evimiz inşaatmış o zamanlar , Annem evimizin yanında çapada ... Güneş çarpmasın diye ablamla bana , Çubuklar dikmiş yere , Baş örtüsü geçirmiş üstüne . Ablam ,ben güneşte kalmayayım diye Güneşte yatmış ... O zamanı düşünüyorum şimdi . Ne geçti ki o günle bugün arasında ? Ne değişti ? İkinci annem ,annelikten istifa mı etti ... Özlüyorum onu ! Bazen işte ... Çok yakınımda ,ama çok uzağımda olan ABLAMI! Hep böyleydi de ben mi farketmedim ? Yoksa neydi onu bu denli değiştiren ? Bir şey mi yapmıştım yoksa bilmeden ... En çok ihtiyaç duyduğum bile , Sığınmayı başaramadığım hırçın deniz Anlatmak istediklerimi , Paylaşmam gerekenleri Başkalarıyla paylaştım hep Dinlemeyi reddeden kişi , o: ABLAM ... Özlüyorum ne yapayım , Bazen işte ... Çok yakınımda ama , çok uzağımda olan ABLAMI ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ülkü03, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |