..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Aşkın aldı benden beni. -Yunus Emre
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Önder




21 Şubat 2009
Meryemce Sus  
Önder
Gözümün karasında, şehrimi aydınlatan hayat felsefem.


:AFFB:
Gözümün karasında, şehrimi aydınlatan hayat felsefem. Karanlıklara diz çökmüş, rüyalarını izlemekteyim. İnsanların dilindeki alay konularının başrolünde yine ben varım ama her şeye inat, geçmişten geleceğe dualarla, özlemlerle ve hicranlarla beslediğim fidanımsın. Kökünü toprağa salmış cümlelerimin manası kayboluyor seni anlatırken. Acı dolu hayatımın beni kuşattığı zamanlarda, sevdasına sığındığım korunağını benden mahrum kılma. Yaşadığın aşkların olsun, kanasın yüreğin ama sen kanatma, yılma, usanma… Tüm kanamalı, ağır yaralı günlerini yüzüme vur. Serçelerin ayaklarında taşıdığı umudu taşı yarınlarına. Tüm gülücüklerin şahitliğinde öpülmeyi bekleyen dudakların hala benimle.



Ey benim secdadesine başımı koyduğum. Sıla ve naz kurudu, gel bir tutam büyüt toprakta, karanlık düşen şehrime aydınlığınla işgal et. Benim son ihtimallerimi gerçekleştir. Fukara dünyamın yalnızlığını yoldaş edinmişken kendime yarenim ol, soğuk ellerim ol, susuz dudaklarım ol, sararan yapraklarım ol. Suskunluğum sarsın bedenini. Seni gülüşlerin hatırlatır ve sokulduğum koynun.



Meryem’ ce sus ben seni anlarım. Gözlerinin karasına hapset beni, nakış nakış işle yüreğimi. Hüznünle boğ beni, ve sırılsıklam et. Meryem’ ce sus ve suskunluğun vursun dudaklarıma. Sonra kal gitme, senle sevdalara yelken açalım. Boynuma vurulan hasret olsun ama ayrılığını tadmasın yanan ruhum.



İtaat eden ben değilim yalnızlığım, dayanaklarını kaldır ortadan ve işgale izin ver. Aşktan ölen yüreğimin yaşatacağı her demi kabullen. Galibi geldiğim aşkın ihtimalleri olmasın artık. Yum gözlerini ve ismini verdiğim sevdamın topraklarını seyret.



Arkana takıp getirdiklerini istemiyorum. Sadece benim olmalısın. Mutluluğun en ateşli zamanını yaşatmalısın. Nefes alışlarımda, özlemlerimde ve de dilendiklerimdesin. Ölmeyi bana arzulattıran sensin. Kurduğum aşk cümleleri başka boyutları kuşattı, beni seviyor musun deme bana. Meryem’ ce sus ben seni anlarım.



Bende bir emanetin var hala ve hala emanetin emanetimdir. Şimdi bırak kendini bana, özlemin en sıcak terlerinde yüzelim. Üşümekte olan saçlarıma kırağ düşürme artık. Ayaz vurmasın dudaklarıma ve çatlamasın hasretin. Her gece camdan yansıyan hayalini benden duymak mı istersin ? Ben sana gelmişim kaybola ola. Cehennem ateşide olsa sunacağın çekinme. Emanetin sen ol ve kabul et artık beni yüreğine ben yanmaya razıyım.



Sevdiğim kadar seversin elbet sende, Sonbaharda tutar ellerin. Gün gelir son nefesimde anarsın beni ama gülümse, gülümsemeler manasında kalsın. Olur ya, senli olan düşlerim bir intihar sonrası ambulans sedyesine düşerse yine gülümse, kahkahalarına boğ hayallerimi.



Çok güzelsin, çok alıcı… Gelsinde mecnun görsün seni. Çok ama çok güzelsin. Her yanımı kuşattın, hastalıklı bir beden bıraktın.







Önder ÖZTÜRK



31 / 08/ 2008

14:30



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sana Adanan Cümleler
İçgüdülerinin Esiri Olma
Gözyaşı Satırları 1
Gözyaşı Satırları 4
Islanan Cenazelerim Var
Gözyaşı Satırları 2
Gözyaşı Satırları 3

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ruhum Sende Kaldı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Vatan [Şiir]


Önder kimdir?

Kimi zaman cüzzam yemiş bir bedenle sevişmek seni özlemek, Susuzluğumu, verem yapışmış bir yüreğin dudaklarında dindirmek. Ölümün en güzelini seyretmek uzaklardan. Kayseri’ ye teninin sıcaklığı düştü, Odama özleminin koru… Hele bir çıkıp gelsen secdeye durur usum.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Önder, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.