..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dengeli bir rejimde yemeğin yeri çok önemli. -Fran Lebowitz
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Doğa ve Dünya > İbrahim Bilgin




25 Nisan 2009
Dünya Hergün ki Gibi Dönmeye Devam Ediyor; Hiç Durmayacak'mışçasına.  
İbrahim Bilgin
İnsan hayatı rutindir. Dünya' ya her gelen ve her veda eden , Senden benden farksız birşey yapmamıştır. Doğmak,emeklemek,yürümeye başlamak ve sonrası...


:AEFJ:
Dünya hergün ki gibi dönmeye devam ediyor; hiç durmayacak mışçasına.
Ve biz insanlar da her gün biraz daha cildimizin buruştuğunu hissediyoruz.
Uçursalar bizi, bulutların üstüne koysalar; oradan aşağıya baksak ve koşuşturan insan yığınlarını görsek , sonra düşünsek kendi kendimize...

*

İnsan hayatı rutindir.
Dünya' ya her gelen ve her veda eden ,
Senden benden farksız birşey yapmamıştır.
Doğmak,emeklemek,yürümeye başlamak ve sonrası...

Kimisi iz bırakmış da gitmiş,
Kimisi de iz bırakmış da gitmiş.

İyi ve kötü tartışmaya gerek var mı?
Bana göre iyi olan sana göre kötü belki!

*

Dünyada milyarlarca insan var ve sen o milyarlarca insanın içinden bir tanesisin...
Sen bu yazıyı okurken bir başkası; hastanede yaşam savaşı veriyor, bir başkası dakikalar sonra doğacak çocuğunun heycanını yaşıyor, bir başkası deniz kenarında yıldızları seyrediyor, bir başkası yeni kareler yakalamak adına fotoğraf makinesini şarj ediyor, bir başkası yarınki evlilik yıl dönümleri için hazırlık yapıyor, bir başkası demir parmaklıklar arasında özgürlüğe kavuşacağı günü bekliyor ve belki bir başkası da kırmızı ışığın yeşile dönmesini bekliyor...

Dünya her gün ki gibi dönmeye devam ediyor hiç durmayacakmışçasına...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın doğa ve dünya kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dünya Hergün ki Gibi Dönmeye Devam Ediyor; Hiç Durmayacakmışçasına.

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Yolculuktan Geri Kalanlar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yaş mı Yoksa Yaşanmışlıklar mı? [Şiir]


İbrahim Bilgin kimdir?

Her insan bir şeyler paylaşabilmeli. Hayat, paylaştıkça güzellikleri insana sunar.

Etkilendiği Yazarlar:
Doğada var olan herşey...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İbrahim Bilgin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.