Türkiye Cumhuriyeti'nin temeli kültürdür -Atatürk |
|
||||||||||
|
Özleme inat bir şarkıyı seslendirir Geçip onu dinlerim geceleri Yastığa değil yüreğine yaslarım yüreğimi Senle geçen notaları anlatır kendi dilinde kendince Baharda kır gezilerine çıkarır İçindeki güzellikleri keşfedince Güneşi sen olan gökyüzüne çevirir şiirimi Gökkuşağım olur saçlarının ahengi Ben seyre dalarım Seyrine doyum olmayan tenini Sadece benim olan bir buluta benzetirim Açar sonra yüreğimde Yüreğin kadar bir lale Etrafı bir hüzün rahiyası sarar Ben sen sanarım saranı Meğerse şu şiiri senden uzakta yazmanın verdiği Yalnızlıkmış. Tasvir edilemeyen ressam tuvalidir gözlerin Hissiz iklimlerin çorak diyarlarında baharı yeşertir Ben küçük bir fidan olurum Yüreğine ekili, sevgine muhtaç Bilir misin, Ilıman iklimindir yaşatan bu fakiri Gökkuşağına nispet bütün renkleri yaşatır Gözlerinin içindeki bebek Ben en çok maviyi severim Sevdiğim için çalan şu ezgiyi Notalar anlatamaz seslendiremez gözlerini Sen bilmezsin Ben her gece seni indiririm kalbime Masum yaz yağmuru damlaları gibi Islatır tenimi, kanatır sensizliği Doğar sonra ellerimde Biraz sonra göğe yükselecek olan ay Etrafı bir karanlık sarar Ben sen sanarım saranı Meğerse şu şiiri senden uzakta okumanın verdiği Yalnızlıkmış. Oran, E. 08* Anısına konulmuştur.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Eser, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |