Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Saydığım her gün değişen takvim yaprakları. Hem ben duruyorum aslında bana git gide yaklaşan sensin. Biliyorum bigün bi yerlerde bulacaksın beni. Seni bekliyorum. Yazdığım mektupları tutuşturacağım eline. Saçlarını okşayacak tenini koklayacağım. Tutup kolundan aşka atacağım Gözlerine yangınlar gibi Cehennem gibi bakacağım Özgürlüğümü satacağım kalbine karşılık Bide hayatımı adayacağım gözlerine Kimbilir ne renk gözlerin Saçların nasıl teninin kokusu ne Ya adın Kimbilir hangi anlamlar yüklü üstüne Ve kimbilir Sevecekmisin beni, seni seveceğim gibi sende Ben canımı vereceğim biliyorum Uğruna yazdığım şiirleri yakacağım bulunca seni Günün her saati gözlerine bakacağım Hep yanında kalacağım Ne zaman arasan yakınında olacağım Gel demeden geleceğim Git demeden gitmeyeceğim Öyle bir seveceğim ki seni Tam yürekten, Tam içimden gelecek yangınım Erkeğim diyeceğim sana Hayallerimin Erkeği Bir bulsam seni Bir bilsem ruhumun diğer yarısının hangi tende gizlendiğini Bulup çıkaracağım da Sen Sen yarımlığını bırakıp bütün olacakmısın benimle Sevecekmisin beni, benim seni seveceğim gibi hücrelerinle Yanlızlığım yetti artık Gel düşlerimin adamı Bul beni Al kalbimi veriyorum ellerine...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yasemin Doğrubakar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |