..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İçine koyabileceğin bir karanlığın olmadan, bir ışığın olamaz. -Arlo Guthrie
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > Poyraz Vurgun




23 Haziran 2009
Bahar Gibi Geliyorsun  
Poyraz Vurgun
Şimdi bütün kokuları aşkın canlandı yüreğimde, şimdi karıştım bir oldum iste evrenle… Yağmur tanecikleri içindeki yüzüne bakmak ve o baş döndüren dişiliğinin kokusunu almak istesem… ne yani ayıp oluyorsa bırakalım olsun, sen bana bahar gibi geliyorsun…


:AGEC:






Tüm esintin ve renklerinle başımı döndürüyorsun. Bunları söylemek ayıp oluyor belki ama bırakalım olsun, sen bana bahar gibi geliyorsun.

Bir ucu gökyüzünde, toprağın derinliklerine kök salmış bin yıllık çınardır kalbim. Sus suzmaz, otur oturmaz, laftan sözden anlamaz bir deli yürek. Dağ başları esiyor kafamda. Kuytular, dereler…. Şimdi tam da çadır kurma zamanıdır Toroslara. Sonra uzanıp o tazecik çimenlere seninle papatya yolmak… seviyor, sevmiyor oyunu hani. Sevmiyor çıkarsa mahsustan küsmek, sonra barışmak yeniden, seviyor çıkınca da daha heyecanlı öpüşmek… ayıp olurmuş, bırak olsun; sen bana bahar gibi geliyorsun.

Ben bir yörüğüm. Çadırım ufka yakın dağ başlarında kurulu. Her mevsim bir başka ovaya göçer yüreğim. Ne bir yere ne de mekana hapsolmadığım gibi hapsolmam hiç bir öğreti ya da felsefeye…. Meleklerle dansa, tanrıyla sohbete bayılırım… Kısıtlayamaz, kuşatamaz beni hiç bir doktrin, hiç bir güç amaa… Bahar, bir de SEN. Şimdi kucaklayıp kesmek nefesini; ne yani ayıp oluyorsa varsın olsun, sen bana bahar gibi geliyorsun..

Çocuğum ben, derelerde kurbağalarla oynarım halen. Gök kuşağının altından geçmeye çalıştığım zamanlarda oldu. Yağmurda herkes sığınak ararken ben üstümü çıkarırım. Yaptın mı hiç? Bahar yağmurları değdi mi tenine? Toprağın kokusunu aldın mı hiç bir yağmur sonrası? Öpüştün mü sırılsıklam ıslanarak, karıştın mı yer yüzüne?

Şimdi bütün kokuları aşkın canlandı yüreğimde, şimdi karıştım bir oldum iste evrenle… Yağmur tanecikleri içindeki yüzüne bakmak ve o baş döndüren dişiliğinin kokusunu almak istesem… ne yani ayıp oluyorsa bırakalım olsun, sen bana bahar gibi geliyorsun…





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bırakma Umudu

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aydınlanmayı Seçmelisin [Şiir]


Poyraz Vurgun kimdir?

Poyraz Vurgun 1965 Ankara doğumludur. Ailesinin 1978 yılında Hollanda’ya yerleşmesi sonucu on iki yaşından son iki yıla kadar yurtdışında yaşamak zorunda kaldı. Teknik Lise’yi bırakıp gazetecilik eğitimi yaptı. Amsterdam ve daha sonra Paris’te çeşitli gazetelerde çalıştı. Hep ilgi duyduğu kişisel-ruhsal gelişim, enerjiler ve metafizik alanına çekildiği 2001’in başlarıyla birlikte yepyeni bir yaşama atıldı. NLP, REİKİ, Hipnoterapi, ve çok çeşitli zihin terapileri eğitimleri almış olup, halen terapist olarak çalışmaktadır. Daha sonrasında bir trafik kazası sonucu yaşadığı ölüm deneyimi ile birlikte Birleşik Konsey’in mesajlarına kanallık yapmaya başladı. Bu mesajlar sonucu aldığı bilgilerle Kristal Enerji uyumlaması, Kristalleşme workshopu yanında bireysel terapiler yarattı. Halen başta Türkiye olmak üzere, Amsterdam ve Paris’te çalışmalarını sürdürmektedir. Poyraz Vurgun evli ve iki çocuk babasıdır.

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet, Yaşar Kemal, Kemal Tahir


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Poyraz Vurgun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.