Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
En sadist aldırışlar Bu körpe zindanın ucube duvarlarına Zelil yüklü öykülerimi gizledim Kimse anlamasın Aşkını gasp etmek istemem sevdiğim Zira zorla olan aşka ben aşk diyemem… Ne gecekondu sevdalar Değer buldu gecenin serinliğinde Sabıkalı düşüncelerimi, düşüncelerimle sildim Hislerimi ise Filikalar aldı götürdü Uçsuz bucaksız okyanuslara Akustik düşüncelere son Kanayan yaramı bandajlamak yerine Bir gardiyanı sevdim Parmaklıkların ardında Çaresiz… Bir gardiyanı sevdim Harlı ateşler çare olamadı Bir gardiyanı sevdim Yerküre kıskandı Bir gardiyanı sevdim Hesap makineleri hesap yapmaz oldu Abaküsler düşman kesildi İhanetin köşegeni olmaz bilesin Ne bir sembolü, ne de bir büyüteci Sen ise bekleyeni oldun Sitemkâr melodileri arasında Göçmen kuşlar neden tedirgin? Lav kusacak gelecek lav Aşk düşündüğün kadar ucuz değil Mahpushaneye düşmemin an dönümü Ben perişan, ben yalnız, ben katil Ve bu dört duvar benim mabedim Bir çocuğu kandırmak kolaydır. Kandır beni sevdiğim. Kısık bir sesle "seviyorum" de Ben duymayayım Hayat Yaşayamadıklarınla Duyamadıklarınla Ve olamadıklarınla Yeterince yalancı değil mi zaten? Haydi, sende kandır beni Ruhumun balta girmemiş ormanlarında Bir keskinlik hissedeyim. Himalayalarda rüzgârın türküsünü dinleyemezsin Uğraşma sevdiğim Sen gardiyan, ben mahkûm... Ben sana mahkûm... Bir kuşku uyandırıyor zaman bende Bu şiiri yazan ben değilim. Müznip bir çember oluşturdum kendime İsyankâr, günahkâr, tövbekâr Dönüp duruyorum kendimce Takvim yapraklarına umut bağladım Sırtımda oklar adedince... Her başlangıcın bir sonu var da O zaman ben niye sensizim? İnsan bilmediği yerlere seyahat etmek istermiş hep Hayal edemediklerine yelken açmak Sen sevgiyi yaşamışsın O yüzdendir sıradan geliyor sevilmek, aldanmak Peki bilir misin nasıl bir duygudur bilir misin, Parmaklıklar arasından bakmak? Sana yazdığım bütün sevgi çekleri karşılıksız çıktı Anlayamayadığım esintilerin esiri oldum. Cehennemde yanacak kadar bile değerim olmadığı için Küllerimi dahi yaktım Yaktım kendimi Yandım Ben bir gardiyanı sevdim Parmaklıkların ardında Çaresiz…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Fatih, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |