..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En güzel özgürlük düşü, hapishanede görülür. -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Fatih Cengiz Cebecioğlu




29 Temmuz 2009
Kimseler Bilmesin  
Fatih Cengiz Cebecioğlu
ÖLDÜĞÜMÜZ DE YAZMIŞTIM.


:BDEA:
Kimseler Bilmesin!!!





Bakışlarınla, tokat gibi vurdun ve gittin. Biz seninle tek yürek olamadık. Yüreklerimizi ayaza bırakma cesaretini gösteremedik. Ve düzgün bir şekilde de bitemedik. Unutkanlığım oluşunu hala unutamıyorum. Çocuk telaşında beklediğim Cuma’larım oluyordun. İsteksiz Pazartesilerim oluyordun. Başlangıcımda, sonumda sen oluyordun. Ben bir şair sen bir tema oluyordun. Romanlarım oluyordun.

Paragraf başlarında ismini yazmadan edemiyordum. Bu bende ki seni, bir türlü kovamıyordum. Gidiyordun… Gitme diyemiyordum oysa. Islak saçlarının, gözlerini kapatmasını bile engellemiyordun. Ben biliyordum; gözlerini görmemi istemiyordun. Bilmiyordun ki ben gözlerine bakamıyordum. Sadece ağlıyordum. İniltilerimi duymanı istemeden, sessizce ağlıyordum. Anladım ki gitme vakti gelmişti. İlk defa hiçbir şey söylemeni istemiyordum. Gideceksen, öylece gitmeni isterdim. İlk defa öylece gittin. O “mağrur, başı dik, alttan almayan” sen öylece gittin. Çarptığın kapının yankı sesleri ve son Cumartesi’miz de çektirdiğimiz bir resim bıraktın sadece. Pazartesi yaklaşıyordu ve aşkımızın intihar zamanına çok az kalmıştı. Artık bu duygu bize göre değildi. Bizi bırakmalı ve başka bedenlerde yaşamalıydı. “Aşk” için birbirimizden vazgeçmişiz biz. Onun için arkandan matem tutmayacağım. Merasim düzenlemeyeceğim. Bütün yaşananları “zapta tabii tutmak” bana yetecektir. Bu cinayetin faili ne sensin ne de benim. Bu cinayetin faili soğuk bir cumartesi akşamı olacaktır. Hiç kimse bu cinayetin üstüne gitmeyecektir!!! Sen ve ben dahil olmak üzere.

“Günü kurtarma telaşında” yaşamak düştü bize. Bu durum benim zoruma da gitmiyor aslında. Biz bunu hak ettik. Birbirimizi hak etmediğimiz gibi. Ben sende asla “ilk öğretmen” şefkatini aramadım. Bitmek tükenmek bilmeyen eski sevdalara özenmedik biz. Kitaplarda bahsedilen “aşk ve ayrılık cümleleri” kurmadık hiçbir zaman. Bizim ki başka türlüydü. İstediklerimiz, birbirimizden isteyemediklerimizdi. Hayatımızın arka planına “beyaz fon kâğıdı” koyamadık. Bu sefer dönmeyeceksin bana. Bu sefer bitti diyeceksin. Son dakika telaşının ardında bir mucize aramayacaksın artık. Yeni aldığın elbisenin nasıl olduğunu bana sormayacaksın. Belki de yeni elbiseler almayacaksın!!!

Resimlerini, dönemin en iyi aşk romanının içinde saklamış olacağım. Pazar sohbetlerinde, adın masamda zikredilecek. Masamın genişliği kadar bir hüzün örtülecek yüreğime. Sigaramın dumanı gözüme kaçacak. Duvara diktiğim gözlerimden bir damla yaş gelecektir. Hani seni “istemeden istemediğim” gibi. Bilmediğimiz yüzlerde birbirimizin gözlerini arar olacağız belki. Farklı iklimlerde olacağız çoğu zaman.

Odam sensizliğe alıştı artık. Yeter artık ağlamayı bırak sende. Ben ağlamıyor olacağım. Yağmurla beraber odama girişini bekleyecek ve seni şiirlerle uğurlayacağım. Kayaları okşayan dalgalara söz geçirmeye çalışacağım çaresizce. Bize kalan; yaşananların üstüne bir tutam zaman dökmek olacak.





Gitme vakti geldi, montunu al ve çık.

Sakın arkana bakma, yeşil gözlerini kapa ve çık.

Ağlama, salonu hızlıca terk et ve çık.

Hiç şey söyleme, saçlarını topla ve çık.

Son aldığın nefesi odama bırakmadan çık.

Şarkılar çığlık atmadan çık.

Ağlatma beni, üzme, gitme, hadi çık.



Fatih Cengiz



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Fatih Cengiz Cebecioğlu kimdir?

Üniversite öğrencisiyim, bu ülkeyi sevmekle mükellefim. Bu ülke için yaşmayı seçenlerdenim.

Etkilendiği Yazarlar:
Mevlana, Nihat Genç, Çetin Altan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Fatih Cengiz Cebecioğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.