..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gene gel gel gel. / Ne olursan ol. / ... / Umutsuzluk kapısı değil bu kapı. / Nasılsan öyle gel. -Mevlânâ
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > deniz sahin




30 Eylül 2009
Veda Bu  
deniz sahin
gidenlerin ardından..


:AHDA:
Kendime oynadığım tüm oyunların kahkahalarının son nefesini de verdim.Veda bu,sallanan eller eşliğinde..şimdi oyunlar eğleniyor..
Yenildim ben..hem de çok yenildim..şimdi hangi savaşa gebeyim..bir başıma kalmaktan değil,başımı aramaktan korkuyorum..şimdi seyirlerdeyim..sadece bakıyorum..anlara hasret arıyorum..aldığım nefes yaşadığımın kanıtı değil..bunu görebilseydi dua eder miydi..yaşamaya bir an olsun ara verip,bana döner miydi..
Kesik kesik tüm görüntüler..birleşmiyor oraya buraya çizdiğim çizgilerin uçları..mağdur bir ruhun,mağrur bakışlarını yapıştırmışım yüzüme..baksa görebilecek mi…
Kapattım bana giden yolların tüm kapılarını..zorlasa açabilecek mi..
Ellerimle değil,gözlerimle resimler çizdim..hepsi kara kalem..seçebilecek mi..
Senin ellerin,kolların nerde ben kendimi nereye bıraktım..tutamadın..
Sen tuttuğunda,ben tutunamadım..sen aldattın..ben aldandım..sen hareket ettin ,ben durdum..
Ben arıyorum,sen hep yokken..sen hep yoksun..bende olan sen kimsin? Seni bende tutan ben kimim? Ne zaman cevap buldum ki..sen kendin başlı başına bir sorusun..cevabı olmayan..cümleler yakışmıyor sana..sen ruhumun dilsiz hali..sen bedenim felç hali..sen ölümün soğuk hali..ben benim yok halim,ben beni arayan halim..ben bensiz halim…
Sen hep anlamayan,ben hep anlatan,okuyanı olmayan onca kitabın elleri..kitapları tutamayan elleri şimdi kanayan elleri..sen hiç oldun mu,olmayan halim…
Oysa an’a karışacaktım artık..ben an ın kendisi olacaktım..değişim gerçekleşecekti..tüm duyu organlarımın aldanışlığından kurtulacaktım…gözüm görmeyecekti,duymayacaktı kulağım,hissetmeyecekti tenim..yanmayacaktım..içimde kalacaktım..seni içime alacaktım…içim aktı..sen ilüzyon oldun..ben kaybettim..ben bulamadım..yine ben arıyorum…
Kaçmalı mıyım herkes gibi…uzak bir yere..bedenimi sürüklemeli miyim..süründürmeli miyim..
İçimden akan kanı göstermek için,bedenimde sızıntılar mı yaratmalıyım…uzağa yakın,yakına uzak mı durmalıyım..başka bedenlerde senin kanını kurutmalı mıyım; o bedenleri kanatarak..içimde ölsen,cesedini gömecek yerim yok..içim dar sana..ölümüne yer yok..ölümüne dua yok..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Suskunluk Hali
Yalnızlık Hali
Doğru Mu Yaşıyoruz

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Zülfikar [Şiir]
Hayat [Şiir]
Delinin Tekiyim Ben [Şiir]
Mesken [Şiir]
İyi ki Doğdun [Şiir]
Balıkçı Amca [Şiir]
Karakök [Şiir]
Ödünç [Şiir]
Ansız [Şiir]
Yangınıma Serzeniş [Şiir]


deniz sahin kimdir?

yazmak, ciğerlerimi dolduran havadan başka bir şey değil. . .

Etkilendiği Yazarlar:
dali,oruç aruoba,ırwin yalom,elif şafak,reaşt nuri güntekin,can yücel,orhan veli,cemal süreyya


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © deniz sahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.