..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan gülümsemeyle gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır. -Byron
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Ece Ruşen




12 Kasım 2009
Eski Yazılar I  
Eskiye Dair Ne Varsa...

Ece Ruşen


Geçmişten Gelenler


:AFBI:
Salı, Eylül 18, 2007

artik üsümek yok...

Artık gözyasi dökmüyorum.Her seyim elimden kayiyor onlari seyrediyorum.Baska bir bedendeymisim gibi...Yarali bir ruhum var bana kalan.Baska da bir seyim yok...Mutlu olun,öldüm sayilir...Biri fisi ceksin,enerjim kalmadi.Kendimi yakiyorum bu gece,artik üsümek yok...!

-------------

dumanlar her tarafta soluduğum.. tamam tertemiz olmamalı hava, saf olan her şey yakar kül eder ama bu kadarı da fazla. boğazımdaki eli hissetmiyorum artık. duyarsızlaşmak... psikoloji... aslında koca bir yalan. hepimiz bu dünyada kendini tatmin eden ruh hastalarıyız. birbirimizin kanıyla besleniyoruz. vampir lestat veya kont dracula. onlar o kadar masum ki yanımızda. elimin ateşler içinde yandığını görüyorum ve onun külleriyle yazıyorum bu yazıyı.semboller... tek gerçekler. ay ışığı... güç veren tek şey. oldum olası geceden aldım gücümü. hep gecenin o havasıyla beslendim. mum ışığı da güç verirdi eskiden yazılarıma. tabii ben güçlüyken... artık ne gece ne de mumlar güç verebiliyor bana. herkesin hikayesinin bir sonu vardır, benimki bitti. boşuna, gereksiz yere uzatıyorum son cümleleri.

(2006)

-----------

küçük bir kız öldürdün sen.
minicik elleri
yemyeşil gözleriyle
elinde elma şekeri
senin her kalbini kırdığında aldığın
o elma şekeriyle
küçücük bir kız...
o dikmişken gözlerini sana sevgiyle
uzatmışken elini beni affet diye
sen yere ittin onu
üstünden geçtin
söktün kalbini
attın uzaklara
hiç mi yanmadı için
hiç mi bakmadın arkana
küçücük bir kız diyorum!
o tüm saflığıyla
dilinden hiç düşürmediği adınla
hiç gerçekleşmeyecek rüyalarıyla
küçük bir kız öldürdün sen
elindeki elma şekeriyle
uzağa atılmış kalbiyle
bu parkta...

(2007)
---------

seni elime, avcumun içine koyduklarında bir elmas tanesi sanıp sımsıkı tuttum hiç bırakmadan. elimin yanmasına aldırmadan. oysa farkında bile değildim kayıp düşmesinden korkarken, her düşecek sandığımda korkudan gözlerimi kapatıp ağlarken, farkında değildim o avucumun içindekinin sadece bir kömür parçası olduğunun... farketmedim kömürün karasının ruhumu siyaha boyadığının. oysa ne ümiterim vardı senden yana. o kadar parlayacaktık ki kıskanacaktı herkes bizi. aşkımızın yaydığı ışıkla aydınlacaktı dünya, güneş bile utanıp kaçacaktı... oysa sen bir kömür parçasından fazlası değilmişsin. ve şunu unutma ki o saklandığın toprağın altından çıktığın andaki ilk kaderin bir ateşte yanmak kavrulmak yok olmak olacak, tıpkı diğer kömürler gibi...!!


kasım 2007
----------



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
... ve Perde Kapandı
Bozuk Para
Son Bir Şarkı
Kutsal Işıklar ve Dahası
Eski Yazılar II

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Boş, Bomboş [Şiir]


Ece Ruşen kimdir?

-

Etkilendiği Yazarlar:
-


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ece Ruşen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.