Ben bir kuşum; uçtum yuvadan... Artık ben nerede, eve dönme isteği nerede?.. -Leyla ve Mecnun, Fuzuli |
|
||||||||||
|
İçmişim içeceğimi, çakırkeyf olmuşum, güzelmiş çakırkeyflik ama. Hayata bakışım, hayatı görüşüm farklılaştı nedense. Neden bilmiyorum ama, çakırkeyflik buysa, çok hoş be. Beynimdeki düşünme ve görme bölümleri, varmıdır da bilmiyorum, beni başkalaştırdı sanki, olması gereken ben bumuyum acaba veya herkes böyle mi olmalı??? Bedensel görüntülerin ve yaşın ne önemi varki? o bedenden haz alabiliyorsam mesele neki, yaş umurumda deyil ve bedenin yaşı yok benim için artık. Çakırkeyflik buysa, yaşama daha bağlı hissediyorum artık kendimi, ama bunları düşünemeyeceğim kimler var hayatımda.Var derken, kaç kişi, üç, dört ve bir ilave daha yapabilirim sanırım. Fazlası yok ama olmasını da istemem ki zaten, fazlası çakırkeyf yaşamımı kısıtlar. İnsanları dış görünüşlerine göre değerlendirmesek ya, ben çirkin olabilirim başkalarına göre, neye göre çirkinlik ama? Bu halimle kabul edilebilmeliyim. Görüntü, kime göre, nasıl? Ruhen görebiliyormuyuz ki, olması gereken bu bence. Bunu anlayıp yaşayabilsek, yaşamın yaşanabilirliğini anlayabileceğiz. Çakırkeyflik, her bedene, her güzellikte bakılabileceğini içime işliyor ama gerçekler var ya gerçekler, bunlar beni zorluyor işte. Onun için hep çakırkeyf kalmak istiyorum. Kalabilirmiyim, engel olan gerçekleri aşabilecekmiyim??? Gerçekler, nedir ki onlar? ahlak, duruş, bakış ve birçok söylenmiş anlamsız kelimeler, ki bunlar, insan hayatının yaşamını sınırlandırıyor işte. Toplumun kabul ettiği değerler diye bizlere kakılmış kelimeler ve hareketler. Kime göre, sınırları nereye kadar, hangisi kime göre daha önemli??? Kim için bunlar, neye göre, ne kadar uyalım ki. Aynı cevapları veremeyeceğimize göre, değişken olan cevaplar başkaları için anlamsız olacaktır. O zaman neden bunlara cevap arayalım ki? Yaşamdan daha iyi ve güzel gerçek mi var. Nasıl yaşayabiliyorsak gerçek o. Başkalarını da rahatsız etmemeliyiz ama. Ama, yinede var sayılan gerçeklerden kendimizi uzaklaştıramıyoruz ve yaşantımızı sınırlamak zorunda kalıyoruz, NEDEEEN??? Ben çakırkeyf kalmak istiyorum ve buna engel olacak olanıda kendi gerçekleriyle başbaşa bırakıyorum. Benimde, başkalarının çakırkeyfliğine müdahale etmeyen gerçeklerim var. Hayat dediğin; biraz çakırkeyfli olmanın verdiği huzur ve mutluluk olmalı bence. Çakırkeyf kalmak istiyoruuum, hayat bu bence.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © A.Kamil YAZICIOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |