Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
Bir düş kurdum sonunu umursamadan Tuhaf bir esinti sardı tüm bedenimi Işığına daldım, suskun ve ürkek Aldandım Ama hep kandım Bir ‘An’ içinde süzülüyorum Uçuyorum uçsuz(!) bucaksız Titreme sarıyor her yanımı Kurtuluyorum andan ve öncesinden Unutuyorum benliğimi ve herkesi Yerimi yurdumu bilmiyorum artık Aynı ışık gözlerimi büyülüyor Yine aynı an hiç değişmeden sarmış ruhumu Ve yine aynı ben, suskun, ürkek Dönüşüyorum karanlık bir noktaya Hep varıyorum; Hiç. Çırpınıyorum düşten kurtulmak için Çabanın boşuna olduğunu bilerek Üzgün müyüm, kırgın mıyım bilmiyorum Başından beri karışık Gene ben ve içinde bulunduğum tuhaf an Zaten hiç değişmemişti durum Önce, Bir düştü, sonrası olmayan an içinde Hep aynı Artık görüyorum karanlığı Işığımı, güneşimi, benliğimi Ve hepsinin hiç olduğunu Gözlerim donuk, ışık küskün Kırgın gönlümü gömüyorum Sonu yok biliyorum Üzülmüyorum, Kızmıyorum da Benim; Hiç ve karanlık. Karışık durum Ve benliğim karışık önce Dördüncüye takılıyorum! Sonrası olmadığı için gömüldüm Yazgımı biliyorum; Hiç. Şimdi üzgünüm, çokta kızgınım! Mutlu olduğumu düşündüğüm her anıma ’Ümidi reddeden benliğimi ister düşüm’ Beni zorlar bilincim Aşıyorum düşümü Ve geçmişimi “Köle bedenim, asi ruhum” Aştım benliğimi Karanlık alınyazımla Mutluyum, mutsuzluğa susamışlığımla Şimdi gördüm; Kırgın ve utangaç geçmişimi Hala utanıyor olmam kırıyor beni Önce, Bir düş kumuştum Unuttuğum bir düş. (Günlük-2000/Şubat)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © yusuf hatay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |