"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne |
|
||||||||||
|
Şimdi aramızda bilmem kaç nehir Kaç sözcük anlatılmayan Ara sıra uğra sen Uyanmak gibi denizime Uğra getir pullarımı Bak ne çok sensizim Benden çözülemez bu denklem Aklı hepten karışacak karıncaların Unutma uğra sen çocukluğun hatırına hiç olmazsa Yeniden kuralım oyunları Bilmem ki aramızda kaç dağ şimdi Sen uğra bana Kendinden koklayalım şehri Ağlayalım Ne kağıtlar öldürdüm yokluğunda Aradığım numaralar senin olana yabancı Kurtulamadım özlemekten sarıldım yakalarıma Boynu dedim hala mağrur mu gölgelerde Gözleri tam da ikindisi zamanın Dudağında kırlangıçlar kümelenir Doğurur kelebekler yanağında Bir uyumak zor oldu bir de uyanmak Döndüm durdum ışığına Şimdi aramızda bilmem kaç ten Kaç yürek yeni baştan işlenmiş ruhlara Sen yine de uğra bana Pazarda bulamadıklarımdan getir O sevdiğim fotoğrafını mesela Ağlayalım Gülüyorum ben de en çok akşamüstleri En çok giderken seviyorum günü Gitmelere aşık oluyorum durup durup Dönüp dolaşıp seni çiziyorum aynada Uğrayacaksın değil mi Sonun da sonunda olacağım an geleceksin Dönüşlerin bitecek yazgıma İnançlı bir umuş benimki yaratmak gibi saçlarını Öpüverecekken alnından durması gibi zamanın Şimdi aramızda bilmem kaç ihtimal Kaç umut bana getirecek ellerini Sen uğra bana bekleme baharı Şarkılarımı getir Gitarını da yanında Ağlayalım ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Neşe Karakoyun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |