..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Muhammet Avcı




22 Mart 2010
Sebepsiz Boşluk  
Muhammet Avcı
Kan çanağı gözlerimle sana dair cümleler üflüyorum. Sigara dumanından dizeler uçuruyorum havaya. Duman ki o bir haberci, duman ki bazen yangının alameti, bazen sönmenin. Çay dökülesice güzel duryor öylece kül tablasında. Sana dair sıkıntılardan yandığından habersiz. Ben sana o bana yanar. Yanarız…


:BJBB:
Varoluşunun sebepsiz boşluğuna, nedensiz, temelsiz fikirler karalıyorum. Varoluşumun bahanesisin, yokluğun acıtıyor varlığımı. Kanayıp duruyorum geceleri, daha bir pıhtılaşıyor geceler.Sen yoksun. Ben varım ve sen hep benim istikametimin tam tersindesin ama buna rağmen kesişmez yolumuz ya. İşte ben ona şaşarım.

Kan çanağı gözlerimle sana dair cümleler üflüyorum. Sigara dumanından dizeler uçuruyorum havaya. Duman ki o bir haberci, duman ki bazen yangının alameti, bazen sönmenin. Çay dökülesice güzel duryor öylece kül tablasında. Sana dair sıkıntılardan yandığından habersiz. Ben sana o bana yanar. Yanarız…

Fikirlerime filizsin sen. Hayatımı senle aşılıyorum. Yediverenler açıyor, düş bahçelerimde. Ömrüme doğan güneşsin sen, “içimi seninle ıstıyorum” Sen diye yeşeriyor, sen diye çiçek açıyorum. Sana dair düşlerimi, baharın ilk yağmurlarıyla yıkıyorum. Yıkıyorsun. Yık!…

Olmaz, asla olmaz! fikrim hatıranda tutsak, esaretinden bağımsız düşünemiyorum. Deniyorum unutmayı. Şimdi bu vakitsiz hatırlayışımdaki halini, bir unutuş atının terkisinde sürgüne yollamaya çalışıyorum. Olmuyor. Hep kendine dönen döenmeçler, hep aynı yere kavuşan kavşaklar, hep kendine çıkan sokaklar çepeçevre kuşatmış ruhumu. Hangi fikrin tablosunu bitirip zihnimin duvarlarına asmaya çalışsam. Başladığım yerde buluyorum kendimi. “Ben kendime çıkan bir yokuş” olmuşum. Kendi sokağımda kaybolmuşum.

Hiç bir şey koyamıyorum yerine. Senden hatıra saklıyorum içimdeki boşluğu. Yokluğundur tek kalan bana senden. Kaybolup gitme sen yine de mihraba geç ömrümün en ön yerinde. Ben sana uyarım ellerim bağlı; ruhum, gönlüm senin teslimiyetinde. Kafiye suretinde görünse de kelimeler, duygularımı ileten bir haberci değil duygularıma bir peçedirler. Sen arala örtüyü bak içime, gör ruhumu, tedavi et artık; yeter şu yaralı çocukluğumu, çocuksuluğumu, çocuk…

Olmaz mı? o zaman selalar ver öldürdüğün her duygu için içimde biriken her hatıran için. Yeni yaralar ruhumun kefeni bedenimde. Öldür benliğimi. Sadece bir ses, belki bir hırıltı, duyulsun son nefesimden….

O da sadece SEN!…

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Ellerinize sağlık
Gönderen: Ömer Faruk Hüsmüllü / , Türkiye
24 Mart 2010
Güzeldi.Paylaşım için teşekkürler.Saygılarımla.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kimbilir? [Şiir]
2. Yeni [Şiir]
Zaman [Şiir]
İçimdeki Sen [Şiir]
Duramam ki [Şiir]
Olmasaydım [Şiir]
Yazı - Mak [Şiir]


Muhammet Avcı kimdir?

Kendisiyle kavgalı hatta küs bir adamım, yolda kendime rastlar yolumu değiştirim. Aslında normalim aynalarla falan konuşmam, çünkü küsüm kendime.

Etkilendiği Yazarlar:
Özdemir Asaf, Nurullah Ataç, Mine Urgan, Nazan Bekiroğlu, Elif Şafak, Asaf Halet Çelebi, Nefi, Nedim, Aşık Paşa, cemal süreyya, sunay akın,


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Muhammet Avcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.