Bilinç ruhun sesidir, tutkular ise bedenin. -Rousseau |
|
||||||||||
|
-Tüm Arkadaşlarım Adına- Hatırlar mısın? İkimiz, sadece ikimiz kalırdık, Bütün çocuklar giderken bahçelere Oturur, beklerdik, Biz sakindik, biz farklıydık Oturur, konuşurduk, Kardeşimizle son kavgamızı Oturur, konuşurduk, Hayallerimizi, benzer yanlarımızı Gülerdik onların yaptıklarına Ama, onlar döndükten sonra bahçelerden Unutmazdık hiç bir zaman, Kendi hakkımızı da istemeyi Onlar da verirlerdi hemen, Çünkü, çok severlerdi bizi Hatırlar mısın? Oturur, tartışırdık, Bir yaz akşamından, Gece yarısına dek, Tüm gün boyunca yaptığımız maçları Şimdiki gibi ayrı değildik, Bütün çocuklar vardı o zaman Oyunlar yetmezdi, Yeni oyunlar yaratırdık Aynı renklerde, aynı takımlardaydık Herkes korkardı, Mermi gibi uçan şutlarından Sen beni alırdın çoğu zaman Durup, beklerdim kale önünde pasını Ne goller atmıştık, bağırıp koşmuştuk Ettiğimiz son maçlarda, "Paslanmışsın be Seyfi!" "Eskisi gibi değilsin artık!" demiştin Seyfi, belki daha kolay gelirdi Belki de hoşuna giderdi Hep böyle çağırırdın beni Şimdi, bütün çocuklar büyüdü Mecburduk ayrıldık, güya adam olmuştuk Bu koskoca orman Bu koskoca göl Ve gidebildiğimiz heryer bizimdi Ne maceralar yaşadık, şanslı çocuklardık Şimdi anılarda ve birkaç fotoğrafta kaldık Böyle mi olacaktı, Yeniden birleşmemiz? Böyle mi olacaktı, Eve dönüşün? Affet bizi, affet.. Seni arayamadık, soramadık Sen bizim en iyi dostumuz, Bizim arkadaşımız EROL'dun Hayatın boyunca, sabırlı, kuvvetli Dürüst ve azimli bir siper oldun Çalıştın, ailene baktın, korudun, Zamanın geldi, sen de asker oldun Sevinçliydik, rahattın, eve yakındın Tertemiz bir delikanlıydın, iyi bir er oldun Karşında selam durduk hepimiz Bizi bırakıp, cennete gider oldun..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Vefa LÖK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |