Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Bir öncekinden aldığın dersleri uygulamaya fırsatın bile olmadı Bir aşk daha yarım kaldı Bir tanesi daha tek taraflı yaşandı ve bitti... Hayatın ve aşkın üzerine yaptığım yorumlarda bir değişiklik olmadı bu sefer Geceleri sigara krizleri Yada bir bardak birada boğmak bütün hüzünleri... Bu sefer bunların hiçbirisi olmadı... Acaba bu sefer o büyük sevgilerinden birini yaşayamadın mı ha? Acaba bu sefer öğrenmişmiydin gerçek sevgiyi hiçbir zaman bulamayacağını? Peki ya güveni? Güveninide kimseye kolay kolay vermeyeceğinide öğrendin mi? Tekrar şiir yazmaya başladığına göre öğrenemedin saf adam... Öğrenemedin ama pekte acı çekiyora benzemiyorsun nedir bu ikilem? Aşk adamısın ya acı çekerek olgunlaşacaksın ya Herkes sana bir tekme vurmak zorunda ya her güvendiğinde... İki, üç haftada bir insana bu kadar bağlanmayı onunla aranda güvenin lafı bile geçmemesi gerekirken ona bu kadar güvenmeyi nasıl başarıyorsun bilmiyorum ama zarar gören bir tek kişi varsa oda senin biliyorum... Yine o hüzünlü şarkılar, tekrar hüzünlü besteler... Melankolik ruhunun tam istediği şeyler değil mi bunlar? Zaten istemeden bunların tek bir tanesi bile olmaz ya Kendine itiraf edemiyorsun hepsi bu... Bir aşk daha yarım kaldı Bir kez daha arkasından bakakaldım aşkın Boğazımda düğümlenirken seni seviyorumlar, ya sende beni ler... Hala elimdeyken kırık kalbimin parçaları aşkım uzaklaşıyor bakın... Güle güle sevgili aşk Kendine iyi bak elbet bir daha karşılaşacağız kuytu bir köşede Yada bir piyanonun hüzünlü notalarında Yada... Yada ne bileyim bir bestekarın en seviçli bestesinde... Sende bilmiyorsun ya ne zaman ne yapağını Tek işin bizi kandırmak, bize acı çektirmek Neden böyle tantıyorsun kendini... Hayatı öğretmek sana mı düştü ki ha? Neyse seninle daha çok tartışacağız aşk bu seferlik bu kadar yeter... Son söz: Bir aşk daha yarım kaldı, bir sayfa daha kapandı ve bir yenisi açılmak için rüzgar bekliyor... Gel ey rüzgar, gel ey sabah, gel ey gül yüzlü, al yanaklı, kiraz dudaklı sevgili, gel ey büyük aşkım gel... Gel...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sertaç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |