..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Türkiye Cumhuriyeti'nin temeli kültürdür -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Atilla TuRaN




19 Temmuz 2010
Gözlerim ve Kalbim  
Atilla TuRaN
Gözlerim ve Kalbimin aşk tartışması


:ACBI:
Dün gece kalbimle gözlerim kavga ediyordu,bende kulak misafiri oldum kavgalarına.Kalbim gözlerime; neden aldandın o güzel gözlere,neden kandın o tatlı bakışlara,anlamadınmı o bakışlar pusuymuş,anlamadınmı o bakışlar gecici bir hevesmiş,gözlerim ise cevap verdi,ilkkez böylesine baglanmıştım,ilkkez sevmiştim bu kadar,nerden bilirdim ki o bakışlar aldatmacaymış.Ama suç Senin dedi gözlerim,ben sadece baktım ama sen neden bu kadar çok sevdin bu güzeli,neden sahip olmadın hislerine diye kızdı.Ben ise hayranlıkla onların tartışmasını izliyordum.Ne güzelmişki kalbimi ve gözlerimi birbirine düşürmüştü.Tartışmaya bende katılmıştım artık,sizin neyinize peri masallarındaki gibi güzel bir kızı sevmek dedim,siz ne sanıyorsunuz kendinizi dedim.Gözlerimi uyardım ve bakmasını yasakladım ona,kalbimede yasak koydum artık sevmeyeceksin hiç kimseyi diye.Bu saatten sonra yok artık kimseyi sevmek,yok artık hiçbir bakışa aldanmak,yaralı gönlüm artık aldanmayacak.Kahrolası bu sahte dünyada güzel olanı sevmek bizim hakkımız değilmiş,varsın o gönül kapısı bize hep kapalı olsun.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Atilla TuRaN kimdir?

Hayatın güzel anlarını veya kötü anlarını sizlerle paylaşmayı istedim.

Etkilendiği Yazarlar:
aybike_umay


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Atilla TuRaN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.