Tarih, hiçbir zaman orada bulunmamış kişiler tarafından anlatılan hiçbir zaman olmamış olaylarla dolu bir yalan. -Santayana |
|
||||||||||
|
Çırpındıkça çamura bulandım, Ya Muhammed! Günahlar deryasına az menfaat uğruna, Utanıp, sıkılmadan dalandım, Ya Muhammed! Hakk’a hakikate sarılacağım yerde, Zalim nefsime tutsak olandım, Ya Muhammed! Cismimi gören gözler hep mutlu sanıyordu. Oysa harap, perişan, bir candım, Ya Muhammed! Mutluluğu Rahman’a isyanlarda arayıp, Her makamdan her telden çalandım, Ya Muhammed! Mümine tuzak kurup kendisine bağlayan, Şu yalancı dünyada yalandım, Ya Muhammed! Kalbime yerleşmeden ülfetin muhabbetin, Nefis-Şeytan elinde talandım, Ya Muhammed! Görünüşte sırça köşk yahut da saray idim, Oysa nefsin elinde virandım Ya Muhammed! Yoluna isyan üzre bir hayat sürüp hem de, Utanmadan şefaat umandım, Ya Muhammed! Bir damlacık huzura kavuşma ümidiyle, Kaç bucak, kaç köşeyi dolandım, Ya Muhammed! Haramlarla yoğrulan şu günahkâr halimle, Huzuruna çıkmaya utandın Ya Muhammed! Yüz sürecek kapım yok, senden başka Ey Resul, N’olur şefaat eyle tükendim, Ya Muhammed! Bir ömür geldi geçti, bense uyudum durdum. Şükür hab-ı gafletten uyandım, Ya Muhammed! Muhabbetini lütfet bu mücrim-i asiye Küfre boyun eğmekten usandım, Ya Muhammed! Dün isyankâr bir kuldum himmet ettin de bugün, Tövbe pınarlarında yıkandım Ya Muhammed! Şükür nasip eyledin ümmetlik şuurunu, Ümmetin boyasıyla boyandım, Ya Muhammed! Müminlik caddesinde beş on adım atalı, Manevi âlemlere uzandım, Ya Muhammed! Masivayı terk edip sana âşık olalı, Gönlüm muhabbet doldu canlandım, Ya Muhammed! Günahlara bulanmış aşağılık mahlûkken, Şükür aşığın oldum ve yandım, Ya Muhammed! SALLALLAHU ALEYHİ VESSELLEM!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AHMET ÖZTÜRK , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |