..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Selda GÜLŞEN




20 Eylül 2010
Farkımız...  
Selda GÜLŞEN
"Benden habesiz çikolatalı dondurma yiyeceksin, gökyüzüne-denize bakacaksın..... Delicesine sevdiğin o renge gömeceksin gözlerini....."


:AEHB:
Farkımız.....
     Her ne kadar söz vermiş olsam da, sana her şeyi anlatamam. Yaşamımda bazı anlar bana özel olmalı, şimdi bunları sana söylemiş olsam, bana dostluktan dem vurursun, belkide haklısın. Ama inadına, yaşamımda bazı anlar bana özel olmalı diyorum.
     Şimdi sana sabah sabah aç karna, zayıflamak için abuk subuk bulacağın şeyler içtiğimi ya da komşunun kedisinin kuyruğuna teneke kutu bağlamaları için mahallenin veletlerine akıl verdiğimi de anlatamam ki.....
     Çünkü sen sonsuz iyiliksin, bazen "senin kadar iyi başka biri var mı?" diye düşündürtecek kadar iyisin hem de.....
     Bir gün..... Bir gün biliyorum uzaklara gideceksin, benim bu ergen hallerimle yazdığım yarım bırakılmış yazılarımı okuyup güleceksin..... Hem de öyle benim gibi ağız dolusu değil, her zamanki gibi, yüzüne başka hiç bir yüze yakışmadığı kadar yakışan güzel gülüşünle güleceksin.....
     Benden habesiz çikolatalı dondurma yiyeceksin, gökyüzüne-denize bakacaksın..... Delicesine sevdiğin o renge gömeceksin gözlerini.....
     "Ne giyersem giyeyim yakışmıyor, çirkinim," cümlelerini biteviye kurup duracaksın..... Her ne giysen kimselere yakışmadığı kadar sana yakıştığını bilmeden.....
     Hüzünleneceksin, o ela gözlerin buğulanacak..... Aniden bir şeyler sana bir şeyler hatırlatacak.....
     El çırpa çırpa türkü dinleyeceksin..... Bir tren camına uykusuz kalmış başın düşecek yorgunluktan..... Sınavlara girecek, en yüksek notları alacaksın, doktor olacaksın.....
     Sessiz sedasız çıkıp gideceksin, gitmelere alışacaksın, terk etmelere ya da terk edilişlere belki..... Baharlar, yazlar, yıllar yıllar göreceksin.....
     Belki yaşlanacaksın.....
     Belki diyorum, belki, belki bir gün, bunların hepsini yapacaksın, gitmediğin yerlere gideceksin..... Tanımadığın insanlarla tanışacaksın, tatmadığın duyguları tadacaksın..... Özetle, yaşayacaksın.....
     Belki diyorum, belki, belki bir gün, bunların hepsini yapacaksın, ama bilmeyeceksin hiç bir zaman benim seni delice sevdiğimi, bilmeyeceksin..... Bilmeyeceksin bunları yazarken bile bunları bensiz yaşayacağını düşünmenin bana ne kadar acı geldiğini.....

.Eleştiriler & Yorumlar

:: dokunaklı bir deneme
Gönderen: a. gürsel güvensel / , Türkiye
23 Eylül 2010
Derinlikli özlemsel duygularla harmanlanmış, sevgiliye sitemlerin en hasıyla yoğrulmuş bir deneme. Öykü tadı da var. Türkçenin olanaklarından yararlanmasını biliyor, Selda Gülşen. Kendisinden başka denemeler okumak için sabırsızlandığımı söyleyebilirim.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Selda GÜLŞEN kimdir?

Selda GÜLŞEN

Etkilendiği Yazarlar:
-----


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Selda GÜLŞEN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.