Kalbimin derinliklerinde öyle bi yerin var ki seni ordan çıkarTmaya senin bile gücün yetmez... Kısmet belki aynı yastığa başımızı koyamayız ama aynı kalbi hep paylaşacağız... Öldüğümde bile içimden çıkmayacaksın belki dönüp arkamı giderim seni oracıkta bırakırım bedenin orda kalabilir kalbin hep benim olur... kendimde sensiz yaşayacak gücü bulurum ben çekip gitmesinide bilirim ama bıraktığın boşluğun orta yerine dizlerimin üzerine çöker otururum ve kıyamete kadar kimse beni ordan kaldıramaz. sensiz yapamam demiyorum sevgilim yaparım çünkü ben sensizliği bile senden bi hediye sayarım sayarda bıraktığın cesetin başından ayrılmam.... yine söylüyorum SEVGİLİM sensiz yaparım nefes alırım daha da güçlü olurum çünkü ben emanetci olduğumu bilirim. eyvallahı zor derim ama derim nasıl vuslat haksa ayrılıkta haktır öyle olmasa yaratırmıydı allah ayrılığı... neden böyle oluyor bilmiyorum ki ben seni üzmek kırmak istemiyorum ama insan kalbine bunu yapar mı ? işte ben yapıyorum umursamazca parçalıyorum sonrada parçaları deli gibi toplayıp bi yapıştırıcı arıyorum bulamayıncada oturup ağlıyorum...ahh sen ahh hayatımın son noktası gözümün ilk ışığı ahh sen ahh ne vardı seni sevdiğim kadar sevseydin beni ne vardı benim kadar heycanlansaydın adımın geçtiği satırlarda... yok be sevgilim sen başka ben başka biz başkayız... günün birinde aşık olursan bana da söyle evli dahi olsak söyle senin bu duyguyu yaşayışını izlemek istiyorum... bu bile beni mutlu eder. beni bıraktığın herköşeye bi çentik atıyorum eğer ölürsem o köşelerde olacak ruhum ne sen nede başkası kurtaramaz artık beni benim ruhum hasta oldu çentik attığım köşeler çok soğuktu hasta ettiler ruhumu ölüm yakındır sanma ki bu gece toparladık olayı bunlar bi hastanın canhavli ile yaptığı son hamleler olabilir şunu bil senden vazgeçerim seni arkamda bırakır giderim ama sen gittikten sonra bastığın son noktada kıyameti beklerim benim hasta ruhum ancak böyle rahat bulur... kokunla uyuduğum günleri hayal ederim balıkçı teknelerini denizin dibinde ki yengeç i balıkçıları denizi ellerini gözlerini hayal ederim evet evet oracıkta gittiğin noktada kıyameti beklerken bilirsin beklemek zordur beklediğim günleri anımsarım sonra ve hafifçe gülümser devam ederim... seni arkamda bırakırım ama senden vazgeçmem geçemem ki... senin benden vageçmen gibi olmaz ki benim ki... benden vazgeçtiğnde hissettiklerimi düşler bir kez daha aşık olurum sana ama nefretle ama gururla ama şehvetle ama ama ben yine aşık olurum sana nefesine kurban olurum sesine gözlerine ... senden vazgeçemem belki ama VALLAHİDE BİLLAHİDE SENİ BIRAKIR ÇEKER GİDERİM ... SENİ ÇOK SEVİYORUM PARANOYAK SEVGİLİN....