Bildiğim tek şey, ben bir Marksist değilim. -Karl Marx |
|
||||||||||
|
bir kaltağın düşü.... cam kırıkları üstünde sevişmek .... yaşamın çığlıklarında... kanayan ruhumun içinde bir şehri sana benzetmek ... özlemler bitmez.... hayata olan itirazlar da... gitmelerin ardı arkası kesilmez... geride kalmaların ağlayışları da.. bakma yüzüme ; baktıkça sen oluyor bu hayat ... gözlerin soyuyor bedenimi en mahrem halimdeyim.... zamanın kör anlarında ... hayatın ortasında serili yaşanmışlıklar.... kollarımda sana ait duygular uzan dokun bana bir adım geceye kayıtsız kalmayalım ... yağmur sonrasında; nefesin olan aşk ta sen yorgunluğunda günün ... gecenin uykusuzluğunu taşırken bedenin ; belkide bir rüya arası; gerçeklerin içinde ; yağmur sonrasında; nefesin olan aşk ta ... kahverengi perdeler çekilmiş pencereme teninin buğday karası dökülüyor ; sahipsizliğime; sacların dağılıyor... bedenimde ... gelişlerinde... iç çekişlerinde ... git gide katmerleşiyor gece ... bir kaltağın düşleri gibi yasaksız ... kuş bakışı şahitleri yok yaşanılanların ... nefesimi içiyorsun .... küçük avuçlarınla cekiyorsun düşlerin içinden ... dokunuyorum rüzgarda saldığın kokuna ... alev alev yanıyorum... yağmur sonrası nefesin olan aşk siyah beyaz düşlerin içinde yaşanıyor herşey .. gecenin kör gözlerinde yansıyan evlerin ışıkları ... bir nefes alımı tazeliğinde ... dibine yükselirken aşk ......
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selcuksalt, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |