Bilen sever. -Leonardo da Vinci |
|
||||||||||
|
güldü..güzeeel..ardı arkasına zincirler konuyu daatırım..gülmesi bitince "bu da senin numaran.." dedi.."zırhın delinsin istemiyorsun..hesapta hicbir$eyi ciddiye almiosun..aslında,sana göre hayat o kadar ciddi ve acıklı ki..böyle bi numaraya gerek yok..koyver gitsin kendini.." replikler ha? benimde repliklerim var..bizzat hayattan kopya ettigim..bazen dü$ünüyorum..acaba birileri benim hayatımı bi yerden kopyalayıp tekrar tekrar izliip gülüomu die..arada bi dier filmlerden yanlı$ bölümler girio..biraz heyecan katio,sonra boom..aynen tek düze devam.. "iyiki varsın,iyiki..neye benzio biliomusun?eskiden kaldıgım yurtta camlar icerisi dı$arıdan gözükmesin diye beyaz yaglıboyayla boyanmı$tı..o boya tabakasındanki kücücük bi delikten bakınca dı$arıyı görüyordum ben..hele baharda öyle güzel gözüküyordu ki..i$te seninle olmak o bembeyaz yada siyah $eyin ortasında kücück bahara bakan deligi bulmak gibi.." filmler..türkan $oray hastası oldugumu biliyomusun? "benim gözlerim türkan $oray..kirpiimde öle..dudaklarımda.." die dola$an bi insanım..böle saatlerde farkına varıyorum perdenin arkasındaki makinist oldugumu..ne yönetmene söz geciricek nazım var ne de istedigimi yaptırıcak yetenegim.. "ne fena diilmi"die sürdürdü.."insan hep cok sevilsin diye ugra$ir..sevilincede ödü patlar.." sustum.."belkide sen haklısın..o zırh ne kadar kalın olursa o kadar iyi..artık arama olurmu?" dedi.."ve sakın üzülme..o öyle lanet bir zırh ki;sen bile içeriden delemezsin.." repliklerin hüküm sürdügü hayatlar ya$ıyoruz..ne kadarı bize ait ne kadarı senaryo bilinmez..rolune kendini fazlasıyla kaptırmı$ gibiyim..film bittiginde senaristime ugramam lazım..ama önce film bitmeli..bu kostum agır geliyo artık üstüme.. "yine sessizlik..derken belgin doruk gibi son cümlesini söyledi.."hesapta kendini koruyordun ama yine acı cekiyorsun.. bo$ver..ne diyorlardı..gençsin,unutursun.." bu da filmin sonu olsun...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Önder Turmus, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |