Kötü bir barış, iyi bir savaştan daha iyidir. -Puşkin |
|
||||||||||
|
bunu anladım bugün de. dün ne çok şeye sahip olduğumu görmüştüm ondan önceki gün ne kadar mutlu olduğumu yağmur yağarken bir nisan gecesinde ‘Nisan’ diye bir şarkı dinlemek gerçekten çok güzel bugün de bunu fark ettim her ay için ayrı bir şarkı yapılması gerekiyor gece ve gündüz için ayrı, eşref saatleri için apayrı...! bugün hangi çeşitte olursa olsun yüzsüz, bulanık, kaçık ve hatta karşılıksız; aşkın hanemde konaklamasının ne şerefli olduğunu gördüm... en güzel mezeleri sunuyorum şimdi önüne içki yok, aşk bu, belli mi olur? dağıtıverir ortalığı yine... bugün hayatı, yaşamayı aslında ne çok sevdiğimi anladım şimşeklerin ışığını, gök gürültüsünü ne çok sevdiğimi anladım.. müzikle mutlu olduğumu,şiirle bihoş olduğumu hele bi de yanında çay oldu mu ne çok beğendiğimi cevizli kurabiyeyi... bugün sırf burada olduğum için bile, sırf yere basabildiğim, sırf kalem tutabildiğim için bile ne çok sevinç dolu olmam gerektiğini anladım Bugün de bunları anladım... yaşamın en ortalık ama en tenha yerindeki gerçekleri yakaladım bugün kendi mutluluğumun -sandığımın aksine- sadece kendi ellerimde barındığını gördüm bugün kendi kendime mutlu oldum bir kedi gibi belki de aldatarak kendimi yarın? yarına allah kerim...! belki karanlıkta kalırım yine...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ferhan Numan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |