Anlamak beğenmenin başlangıcıdır. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Saatlerce Günlerce Gecelerce Anlatmak dil bilmez böceklere bile Güzelliğini Konuşmak gözlerinden Saçlarından Ellerinden bahsetmek Tuttuğumda avuçlarımı yakan Bıraktığında Kutuplarda buz tutturan ellerin Parmaklarında bir serçe gibi gezinmek Her an bırakacağını düşünüp Daha bi kenetlenmek Parmaklarına Konuşmak Gözlerinden bahsetmek Uzak diyarlar gibi gözlerinden Baktığında eriten Kızdığında öldüren gözlerinden Bakmak isterdim gözlerine Bir kere olsun korkmadan Dakikaları saymadan gözlerini seyretmek isterdim Konuşmak Saçlarını anlatmak serin bir eylül akşamı kokusuna bürünmüş Geceleri kıskandıran rengiyle Savrulan yüzüme çarpan saçlarından Evet Yüzüme savrulan Kirpiğime deydikçe kılıç gibi içimi parçalayan saçlarından Konuşmak Konuşmak offffff Neyi Neyi konuşmak Bu saatten sonra mı Sen gittikten sonramı Herşey bittikten sonra mı Konuşmak Neyi Bu saatten sonra Bitek şeyi konuşalım Artık bu son sözlerim olsun Seni seviyorum diyen dilime ceza veriyorum Sussun Sana bakan gözlerime ceza veriyorum Kapansın Ve seni seven yüreğime ceza veriyorum Tükensin Ve son kez konuşuyorum Kalbim sana sesleniyorum Sanada ceza veriyorum Dur Dur ve birdaha atma çarpma sevme Beni bitirme Konuşmak Konuşmak çare değil artık Bazen susmak engüzelidir Ölümüne susmak..........................
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şeref IŞI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |