Bulanmadan ve donmadan akmak ne hoştur. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
Köhne bir mekanda sölenen şarkıların nağmelerinde kayboldum bu gece Bir rum meyhanesindeyim denizin kenarında dertlerin ortasında bir yerdeyim Tahta masamda bir kadeh rakı,iki dilim ekmek ve bir tabak haydari Bu gece sana kaldırıyorum titreyen ellrimle bütün kadehlerimi İğnesi tozlanmış antika bir pikapta zeki müren çalıyor ben seni unutmak için sevmedim Ah geride bıraktığımız o günler güneşin doğuşunu görmek için beklediğimiz geceler Balkondaki mimozların kokusu hala burnumda ve hasreti eşlik ediyor bu gece masamda Bu meyhanede herkes birbirini tanır dakikalar kederi vurduğunda gözlerdeki acı aynıdır Her masada ayrı bir hayat her hayatta ayrı bir hüzün ve sol yanımda yara almış yürekler vardır Tükenmiş sevdaların kıyasında nöbet tutuar bu sahilin martıları onlardır meyhanecinin en yakın dostları Garson bir kadeh daha rakı der yoksa ne dişimin ağrısı ne yüreğimin acısı geçer Gözleri İstanbul kadar güzel sevdiğim son kadehimle ilk kadehim gibi senin için Meyhaneci seslendi yorgun ama gür sesiyle 'dostlar kapatıyoruz, son yudumları için' Pas tutan kapının gıcırdısı eşliğinde dışarı çıktığımda güneş doğmak üzereydi Kalbimde acın,yüreğimde hasretin,gözlerimde hayalin,kulağımda ise o şarkının son sözleri kalmıştı Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar yeryüzünde sizin kadar yalnızım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şeref IŞI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |