Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
Diyebileceğim anlar seninle vaar oldu hayatımda Seni sevmekten değil hep kaybetmekten korktum Mutlu olduğumu sandığım hayatın anlamını Seninle yeniden buldum Ne yalan söyleyeyim sevdiğim Gözlerine bakınca adeta kendimden geçiyorum Asıl ilginç olan nedir biliyormusun Kimseyi sen gibi sevebileceğimi tahmin etmezdim Oysa sen bütün duyguları alt üst eden Sen dünyamı değiştiren oldun Aşılması zor engeller ulaşılması güç amaçlar İlk defa senin sevginle küçüldü gözümde Sanki dünya bir adım denizler deryalar bir bardak Yüce dağlar ise bir karış gözümde Yeter ki beni sevdiğini bileyim İnanayım kendim gibi sanada Bugüne kadar meyer nede boş yaşamışım Şimdi ise gönlümde kasırgalara parmak ısırtacak bir fırtına var Seni düşündüğüm an rüzgarlar sanki diniyor Seni hayal edince güneş adeta batıyor Geceler vefasızdır derlerdi de inamazdım Oysa şimdi sensiz geceler enbüyük düşmanım Kadehler bir yudumda bitiyor sigara bir nefeste eriyor sanki dudaklarımda Evet bitanem bütün bu duyguların tanımı aşktan başka nedir ki Belki de ilk defa bu cümleyi böylesine içten söylüyorum Sana aşığım Ben hep romanlarda olur filmlerde gerçekleşir sanırdım bu duyguyu Oysa şimdi ben yaşıyorum hemde en güzel hemde en acı şekilde Biliyormusun hiç ama hiç birşey umurumda değil Yeter ki seni seviyorum de birkere.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şeref IŞI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |