"İnsanların bazen neye güldüklerini anlamak güçtür." -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Poetik sanatlar kapatıldı kuzu idrakine Çevresi nemli krater bolluklarının üç çekimli penguen adımlarıyla aşılması İmgenin serüveninde milat sonrasını tanımlar: Müsvette kenarları sanat çiçekleriyle nakışlı karabiber ekip her zerresine biçim kazandırdık mürekkebin -zerresinde kara büyüler itimli şimdi Müsvette dokusu zararlı Mürekkepsiz -ken. II Ölümde dört renk serili dedi Üstâd: Dört renkte dört biçim örülü dedi ekleyince Bolluk preslendi ruh çizgilerimizde artık Spatula kemirmeden peynir bitinin bitmemesi gibi sayılır Çarşafsız yatamayışımız. Ölüm dört renkte dedi Üstâd. Tâli yollar belirdi “Böylece” “Sona yakın ve az masum oluruz böylece” HAYIR Kaza süsü vererek tâli yollardan geçemeyiz. Kazasız-belâsız hutbe okuduk sonrasında -Üstâd şahit! Ölüm dört renkte Deyince Üstâd; mercimek kemirirken fark ettik kendimizi dokusu pötür pötür Rengini AVLATTI Birinci çekindi ruhumuzdan AVLATTI KENDİNİ -üç için devam ediyoruz. Bismillah. Ölüm şahitlerinin Burnu kanatan kalemli elleri akide şekeri uzatınca bize; İkinci çakıldı apış aramıza lânet okumak geçiştirdi acısını “Tekerrürün” Malzeme mühendisi olmak çaresizlik. Cum’a saati diye Duasız kamaları ucuz gövdelereki yapraklara işledik canı çıktı floranın “tâli yol bitmez” -sırdaş peşpeşe and içince beli büküldü mavi damlalar aktı alnından ÜÇ buyurdu: Yâr duymamakta zikrini YÂR CÖMERT DEĞİL. Öyleyse Yakalamak serapsız olsun bu defa: Buyrukta sarılı renk üstâdın dediğinden. çünkü Üçüncü.. İş Sonuncu renkte: Ferin sadâsına bir kaldı. Balmumundan heykeller deney tüpüyle paskalya çöreğinin ceviz rengini emiyor Ama sanmadık: “Pusulanın en şehirlisi bizde.” Sıfatlar karakalem çaldı dördü Evermek için çaput ağacı sivriltti son’u Ve dağıldı ölüm. Rengi kavramak diriye mesele Olmaya uygun değil- Piçlik bizimkisi “Lâleli mektupsuz kaldı.” Ve Vaktinden önce Çok önce ölmelisin Dedi melek Patikalar eski değildir gideceğin yolda -renksizlik de yeter senin gibilere. Havanda dövülmeden önce ÖLMELİSİN. Ha bir de Sınavdan Bir ömür sonrası: TABİAT. -Tâlsiz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özlem gültekin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |