Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Üslubun da ağız kadar yanıldığı kitabın önsözlerinden bir söz ve usturanın sıyırdığı bir hayat mahzeninin güler yüzlü görüntüsü ve akis ard arda yapışırken Kâbe anahtarına; minnetin boyunduruğunda çılgın bir devin amaçtan yoksun gölgesi cinnete dokunurken, Yaşlanmışlığın yaşamakta bırakltığı buruk acının titreyerek gömüldüğü zamandan çekilen dakikaların pazarlandığı bulutun buza kestiği emsalsiz bir dünya günü, mazinin neşredilecek onca posası dururken seğirmelerde fiyakalı bir gerçek, hizaya dizdi herbirşeyi dinletti mahzun öfkesini umarsızca. Kanın gövdeden aktığı yerde tam o yerde, Kutsal ve levhi mahfuz yan yana özün yarasına merhem biçiyordu. Manzara, posasız bir rengin kalbe fışkıran arseniği gibi İn ve cin topyekün ayaktayken gölgelerine takılan herşey kutsamanın bakire kalmışlığı kadar göz önünde. Suretlerin dili de damağı da için için kinsiz yalanlar savuruyordu Hükumran lisanınca herşey biliniyorken yaşanıyordu tüm bunlar kalbi, cesetler taşıyordu henüz ve var olmak yakındı varlık olana herbirşeyin geri dönmesi ne kadar yakınsa o kadar yakındı. parantezler açıldı lisan dilinde, ardı sıra in ve cin, belledi hükmünü yakıldı tutanaklar ve yol açıldı tam önlerine adımlar kutsandı ve belirmek doyumsuz kaldı yeni bir zamana kadar. . emsalsiz bir dünya günü ay ışığını sıyırmış bakıyordu bir sus düştü.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özlem gültekin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |