Her gün yeniden doğmalı. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Sevgi dolu, sevda dolu, aşk dolu… Bir de neyden dinle itirafımı; Sevgi dolu, sevda dolu, aşk dolu, Bir duygu kapladı her tarafımı… Aşk mı içimdeki bu garip sızı? Gayride ne varsa silip götüren. Nur yüzlü sevgili gönül hırsızı! Sen misin ruhumu alıp götüren? Aşk mı içimdeki bu garip sızı? Bir ney sesi gelir sevda besteli. Savurur sevdamı sevgimdekini. Senin aşkınla ben ey sevgili! Kaybettim kendimi kendimdekini. Bir ney sesi gelir sevda besteli… Sana sebil ettim götür kalbimi. Götür ve kalbinin başucuna tak! Anlatır kalbine kalbim sevgimi. Al kanımı avucuna kına yak! Sana sebil ettim götür kalbimi… Bir serinlik çöker yağmur sonrası. Yeşerir meyveler bin bir umutla. Sevda mektubunun gamdır tuğrası. Çekilir ruhlara uçan bulutla. Bir serinlik çöker yağmur sonrası… Bir şiir yazarsam duygular taşan; Alıp da ilhamı güzel isminden. Damla damla sızıp, sel gibi coşan, Bil ki bir katredir bütün sevgimden. Bir şiir yazarsam duygular taşan… Yıllarca bekleyip huzur duyduğum, Çileli gönlümün baş tacı sensin. Gülümse ki geçsin huzursuzluğum. Ruhumsun şiirim her şeyim sensin. Yıllarca bekleyip huzur duyduğum… Bir duygu kapladı her tarafımı. Sevgi dolu sevda dolu aşk dolu. Bir de neyden dinle itirafımı. Sevgi dolu sevda dolu aşk dolu. Bir duygu kapladı her tarafımı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AHMET ÖZTÜRK , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |