..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Din > Aynur Özer




15 Haziran 2012
Hangisi Gerçek Aşk!  
Şimdi sen karar ver hangi aşkı yaşamak istediğine ! Biri gerçek ,diğeri ise sahte ...Biri son nefesine kadar seni mutlu edebilecek, diğeri ise daha sen son nefesini vermeden ,nefesi tükenip bitecek..

Aynur Özer


Aşk sana onun yüzündeki bir kırışıklıktan bütün halini ortaya koymalı.Gözleri semaya baktığında ne düşündüğünü buldurtmalı.Aşk seni gece-gündüz Rabbe yalvartmalı. Eğer gerçek aşkın bu aşk olduğunu düşünüyorsan...


:AFBC:



Aşk...
Tarifi olmayan,sözde herkesin derdi olan bir hastalık...
Aşk;kalbi acılar içinde daldıran,küreği olmayan bir sal ile derinliklere sürükleyen saf,berrak su...
Aşk sana ne diyebilirim,sana nasıl kötü bir söz söylerim.Sen ki Mecnun'u Leylay'a
bağlayan ,onlarca çölller aştıran en sonunda Mecnun'a Leyla'da Rabbi gördürensin .
Mecnun'u gerçek aşka,aşk denilen aşka iletensin...

Benim sözüm şimdi ki gençlere,benim sözüm ağzına aşkı sakız gibi dolayıp sündüren gençlere,
benim sözüm aşkın ne olduğunu bilmeden gece-gündüz ''Aşığım'' diyenlere...
Aşkın anlamından,manasından,hakikatinden yoksun kimseleredir sözüm!


Aşk öyle yaşanmalı ki ;sen bile yaşadığın aşktan dolayı hem utanmalı,hem korkmalı,hem de mutluluklar
içinde boğulmalısın.Aşk öye bir yaşanmalı ki iki tarafta birbirinden habersiz olmalı,içlerinde bu sevdayı
yaşamalılar.Haykırarak vara yoğa ''Seni Seviyorum '' kelimesini gereksiz tüketerek değil !
Aşk gözlerle,bakışlarla yaşanmalı,aşkı yaşarken ailemin başını dik tutmalıyım kaygısı taşımalı.
Eğer aşk dediğin buysa...
Aşk sana onun yüzündeki bir kırışıklıktan bütün halini ortaya koymalı.Gözleri semaya baktığında
ne düşündüğünü buldurtmalı.Aşk seni gece-gündüz Rabbe yalvartmalı.
Eğer gerçek aşkın bu aşk olduğunu düşünüyorsan...


Ama aşk dediğin ;Sevdiğini değil,sevdiğinin ardındaki O'nu buldurtmalı.
Aşk dediğin;seni karşılıksız seveni her daim senin yüzüne haykırmalı !
Aşk dediğin abim,ablam,kardeşim,evladım ;sonsuz ,hiç tükenmeyecek bir sevgiyle yaşanmalı.
Ki görebilecek misin bir insanın seni tükenmeyecek bir sevgiyle çepeçevre sardığı günü.



*Sen ellerini açıp sevdiğin için yalvardığında sana kapısını açan sadece O var...
*Senin dertlerini,senin sevdanın gerçekliğini,boyutunu senden daha iyi bilen sadece O var...
*Sen acıdan kvranıp ağladığında şefkatiyle senin kalbini huzura erdiren sadece O...
*Bitmeyecek sonsuz bir sevgi verdiğinde aynı şekkilde bitmeyecek seninkinden de fazla
bir sevgiyle seni karşılayan yalnız O...
*Yaptığın hatadan dolayı ,içten pişman olduğunda affeden yalnız O...


Sevdiğine duyduğun aşk bir gün geçecek ya Rabbine duyduğun sonsuz sevgi
hiç geçer mi ? Sevdiğini terkedersen yaşayabilirsin .Peki ya Rabbini terkedebilir misin ?
Söyle terkettiğinde O'nsuz yaşayabilir misin ? Yaşadığını ,yaşamak sayabilir misin ?


Gerçek aşk ,vara yoğa ağlayarak ,ağlayıp yırtınarak haykırdığın aşk hangisi?
Aşk zannettiğin bir oyunun mu içindesin?
Yoksa aşkı tüm gerçekliğiyle yaşayan kişilerden misin ?
Veya gerçek aşkı bulma uğruna Mecnun gibi çölleri aşmak mıdır niyetin ?


Şimdi sen karar ver hangi aşkı yaşamak istediğine !
Biri gerçek ,diğeri ise sahte ...Biri son nefesine kadar seni mutlu edebilecek,
diğeri ise daha sen son nefesini vermeden ,nefesi tükenip bitecek..
Şimdi sen karar ver hangisini dolu dolu yaşamak istiyorsun ...



     




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın din kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sahi Neydi Dostluk? Kimdi Bizim Gerçek, Ebedi Dostumuz!
Gelin Ölümü Düğün Günümüz Yapalım
Ahiret İçin Çalışmak
Sineğin Verdiği Ders
Sustum

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Doğru Yaptığını Zannederken Ya Yanlışın İçindeysen...
Evladım Sözlerimi İyi Dinle!
Adımlarım Artık Eskisinden de Kuvvetli

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Farklı Yakarışlar Farklı Dualar [Şiir]
Yoldaşım Oldu Ay İle Yıldızlar [Şiir]
Şaşkın Bir Kulunum Rabbim [Şiir]
Gökkuşağı [Şiir]
Gönülden Dile (2) [Şiir]
Sevgiye Aç Kalbimiz [Şiir]
Bir Başka Gecede [Şiir]
Susup Bekliyorum [Şiir]
Bize Şikayet Yakışmaz [Şiir]
Adın Kaldı Geriye [Şiir]


Aynur Özer kimdir?

Allah'ın aciz kulu .

Etkilendiği Yazarlar:
..........


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Aynur Özer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.