Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
ihtayacın olacak .O yüzden sözlerimi iyi dinle ... # İnsanlar kendini beğenmiş varlıklardır.Şayet birgün böyle birileriyle karşılaşırsan kendini ezdirme ama sakın kendini beğenmişlik tavrı da gösterme ! # İyi insanlar iyilerle dost olur, bunu unutma . Birgün karşına her türden insan çıkacak ve senden dostluğunu isteyecekler. Birini seçmen gerekirse bu ,aklında soru işareti bırakmayacak olandan yana olsun. Evladım Hz.Mevlana ne demiş ; Kiminle gezdiğinize , kimle arkadaşlık ettiğinize dikkat edin çünkü; Bülbül güle,karga çöplüğe götürür. Sende yanında kimleri dolaştırdığına dikkat et. # Birgün bir karar vermen gerekirse evet-hayır diye .Biraz aceleci davran . Çünkü evet diyeceğin anda hayır diyeceğin anda bir daha geri gelmeyebilir... # Birgün kulağına bazı sözler gelecek . Kulaktan duyma belkide birkaç dedikoducunun lafları olacak bunlar. Sakın ha bu laflara aldanıp da sevdiklerinin kalbini kırma .. Önce bu lafların doğruluğunu araştır ardından yapman gerekeni en doğru şekilde yapmaya çalış ... Ve unutma hayat bizi nerelere götürür bilinmez.Ve karşımıza da ne imtihanlar çıkacak bilemeyiz.Ama sen her zorlukta sabredip tevekkülü elden bırakma. Her zorlukta kul kalabilmeyi ,her zorlukta kendin kalabilmeyi başar ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aynur Özer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |