..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun)
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Sürrealizm > Uğur Giritlioğlu




23 Temmuz 2012
Yağmurlar  
Uğur Giritlioğlu
Sadık dostlarımdan biri olan bulutla yaşadığımız enteresan dostluğu anlattığım biraz melankolik biraz da paranoyak öyküm.


:AIID:
Çözemez hiçbir deha şu yağmurların tılsımını. Her yağmur damlası sanki o bulutlardan dökülen bir gözyaşı tanesi. Bulutlar ağladıkça dolar insanın gözleri. Kaçmaz bulutların derdini anlayanlar yağmur damlalarından. Yıkanır temizlenir yağmur damlalarının altında insan, tıpkı gözyaşlarının kalbini temizlediği gibi. Sırılsıklam olmadan aşkın anlamına mı varılır ki yağmurdan kaçıyorlar?

Çok gece derdimi anlatamazken kimseye dinlerdi beni bulut ve ağlardı benimle sağanak sağanak. Gözyaşlarımız birbirine karışırdı elmacıklarımda. Boş yere üzünce kendimi kızar gürler bana, çatar büyük bir pırıltıyla şimşek kaşlarını. Vurur öfkeden toprağa yıldırım yumruğunu. Ben de alttan almam bazen, eser gürleriz birbirimize. Tartışsakta bazen bakidir bizim dostluğumuz bulutla. Bazen gözyaşlarımız kısa sürer, güneş açar gönlüm o da gülümser bana rengarenk gökkuşağıyla. Kader ortaklığındandır bizim dostluğumuzun sağlamlığı. İkimizde çöl olmamak için ağlamak zorundayız. İkimizde bize muhtaç topraklarda çiçek açsın diye hırpalarız kendimizi ve dökeriz gözyaşlarımızı. Geceler karabasan gibi üstüme çöktüğünde o buz gibi nefesiyle eser, söndürür ruhumun yangınlarını. Omuzuna yaslandığımda okşar saçlarımı rüzgarında dalgalandırarak. Bazen denizle dertleştiğimde kıskanır, savurur denizi kıyıdan kıyıya. Denizle birbirinize çok yakışıyorsunuz dediğimde beni susturur. "Gözyaşlarımın kaynağıdır deniz, bana ondan bahsetme" der. Aşık bulutla deniz birbirine ama yüz yüze olmalarına rağmen bir türlü kavuşamazlar. Göz göre göre kavuşamamak yakar ikisininde yüreğini. Birtek bulutun gözyaşları ulaşır denize, denizde acısından köpürdükçe köpürür, dalgalandıkça dalgalanır. Savurur kıyıya üstünde ne varsa. Bazen haber yollarım bulutlarla. Gider haber gideceği yere ama hakettiğini bulamamışsa ağlar bulutlar benim için. Kimi zaman ben onun derdine ağlarım, kimi zaman o benim derdime ağlar. Bazen ne kadar öfkelensede ağlamaz, gürledikçe gürler içine akıtır gözyaşlarını. Beni arar beraber ağlamak için. Yoldaş olur gözyaşlarımız, damlar yerlere. Akar oradan su birikintilerine, oradanda denize. Deniz der "sen bana bulutların gözyaşlarını getirdin, ben de senin gözyaşlarını adresine ulaştıracağım". "Yorulma boşuna, gözyaşlarınım değeri yok orada" desemde dinlemez beni. Akan suya bulaşır gözyaşlarım, kimbilir kaç kişinin yüzünü yıkadığı suya bulaştı benim gözyaşlarım. Herşeye rağmen memnunum halimden. Küstah kahkahaların güneşiyle çöl olacağına, varsın gözyaşlarımla yıkansın çiçek açsın yüreğim...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Siz Hiç Birini Gelmeyeceğini Bile Bile Beklediniz mi [Şiir]
Sen Git Ben Ardından Bakarım [Şiir]
Gecenin Büyüsü [Şiir]
Ruhun Kudreti [Deneme]


Uğur Giritlioğlu kimdir?

Hayal kurdum, okudum, gözlem yaptım fakat bunların bir süre sonra kifayetsiz kaldığını hissettim. Ondan sonra yaşamaya başladım. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Uğur Giritlioğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.