..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilgi sakalla ölçülmez. -Moliere
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Ferman Alkan




2 Aralık 2012
Başarının Yolu (Sorumluluk)  
Sorumluluk çok önemlidir

Ferman Alkan


Sorumluluk her şeydir,hayattır...


:ACBG:
BAŞARININ YOLU (SORUMLULUK)
Sorumluluk insanlar ve olaylar için çok önemlidir.Sorumluluk yerine getirilmezse hiç bir şey yolunda gitmez.
Sorumluluk çok önemli bir unsur hatta hayatın kendisidir.Yaşadığımız her olaydan bir sorumluluğumuz çıkar.Sorumluluklarımızı her zaman yerine getirmeliyiz.Yoksa yapmadığımız sorumluluk yüzünden bütün her şey mahvolur.Bununla ilgili ‘’Halkalardan biri gevşerse,zincirin tümü kopar’’ sözü ve ‘’Herkes kendi kapısının önünü temizlerse,kirli bir yer kalmaz’’ sözü çok önemli sözlerdir ve bu konuyu destekler.Yani bu sözlerde herkes kendi sorumluluğunu yaparsa hiçbir sorun olmaz diye anlatılmaktadır.Bir başka konu ise kendi sorumluluklarımızı her zaman yerine getirmemiz.Kendi sorumluluklarımızı yerine getirmezsek her şey kötü ve çekilemez halde geçer.’’ Çoban yatmazsa,sürüye kurt girmez’’ sözü çok önemlidir.Bu söz bize sorumluluklarımızı yerine getirmemizi ve getirmezsek ortaya kötü sonuçlar çıkacağını açıkça söyler.Bir başka sözde ise ‘’Sorumluluktan kaçmak insanın kendine ihaneti olur’’ denerek sorumluluğun ne kadar önemli olduğu gösterilmektedir.Sorumluluk insan hayatı için çok önemli bir unsur ve sonsuz bir çizgidir.’’Sorumluluk her iki ucuda görünmeyen ve yalnızca ortasını görebildiğimiz bir ipe benzer’’ sözünü söyleyen William McFee bu sözü ile çok önemli bir noktaya değinmiş ve sorumluluğun sonsuz olduğunu göstermiştir.
Kısaca sorumluluk insanlar için çok çok önemli bir şeydir.Sorumluluklar hep yerine getirilmelidir.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İtiraflar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Zaman
Hazar...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kilim
Denizler
Susuyorum
Doğum Günü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Doruklarda Bahar [Şiir]
Atatürk [Şiir]


Ferman Alkan kimdir?

İyi bir yazar


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ferman Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.