..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Derman Keşan




10 Aralık 2002
hep daha kötüsü  
Derman Keşan
karmaşa karmaşa karmaşa


:AIII:
Farz et ki pembe sarı olsa gün gece olsa aşk nefrete dönüşse ,senin afallayacağın bu hal senden sonrakiler için içinde yaşadıkları olacak. Onlar için sarı pembenin gece günün nefret aşkın adı olacak .Yadsınmayan bu hal sadece senin uğrunda ağlayabildiğin olmaktan öteye gidemeyecek .

Kaygıların ağır bastığı anlarda sadece oturabilirdi, kıpırdamak onun için imkansızdı. Oturur oturur otururdu. Asla konuşmaz ve ağlayamazdı. Kırık kalbi burulur, kördüğüm olur çözmek imkansızlaşıncaya kadar öylece kalırdı. İmkansızlık oluştuğunda , iyi günlerde ansızın çirkin yüzüyle geri gelmek üzere, derinliklere giderdi. Böylece döngü anımsayamadığı bir zamanda kurulmuştu. Artan baskısı dayanılmaz bir hal almıştı.

Bu sefer farklılık vardı, geri geleceği korkusu ile artık iyi günleri kendinden uzak tutuyordu. Onu yaşamaktansa iyi de olmamayı tercih etmişti. Ama işte her nasıl olduysa yine sadece oturabiliyordu. Yine gelmişti, acı yüreğini dağladı, nasıl olduysa dişlerini ortaya çıkararak gülümsedi kalkabilseydi kendisine bakardı.. Vazgeçtiği iyi günlere yandı. Artık iyi yoktu, bunu yaşayacaktı başka yol bırakmamıştı kendine, bile bile kendi kendini iyice karanlığa hapsetmişti işte. Ağladı, ağlıyordu! bu anların gözyaşları olmazdı ki, kayıpları her şeyle denk olunca..... Umutla sarıldı onlara durmaksızın ağladı, oturdu ağladı.










Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Başlıksız

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Şaraplı Kutsal İfade Günü [Öykü]


Derman Keşan kimdir?

hayata en dipteolmama rağmen yüksekten bakabiliyorum. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Derman Keşan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.