Benim yaradılışımda fevkalade olan birşey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir. - Atatürk |
|
||||||||||
|
Hayattaki tek iyi alışkanlığım seni sevmekti. Çiçeğe benzerdi gülüşlerin Her bir tebessümün, kahkahan ayrı bir renkti İçimde açardın tüm güzelliğinle. Dolaştığın buğday tarlalarından kıskanırdım seni Rüzgarın savurduğu her dala saçlarının kokusu sinmiş İçime çekiyorum seni son nefesime kadar Kokunu hissedip, kaybolduğum labirentlerde bulmaya çalışıyorum yolumu. Duvarlara çarparak yalpalasam da nafile. Olmuyor, olmuyor be sevdiğim... Ne kadar çabalasam da kalkamıyorum düştüğüm yerden Sensizlik acı. Beklemek, umut etmek, sabretmek, korkmak... Senden gelen ne varsa kabulümdür. Yeter ki hissedeyim varlığını Yeter ki sen gitme benden Çevirme gönlünü bana, kırma kolumu kanadımı Döndürme yüreğimi viran bir şehre, talan etme duygularımı Al, al senin olsun bütün bir ömrüm Razıyım nefessiz kalmaya Razıyım soğuk kaldırım taşlarında sabahlamaya Aç yatmaya, sigarasız kalmaya. Günlerdir düşünüyorum, Nedir gözlerini gözlerimden sakınmanı gerektiren? Ey yoluna kurban olduğum, Yarım kalan türkülerim, baharda açan nazlı çiçeğim, Ey yolunda acıyan sol yanım!!! Ya gel en güzel halinle bana, Ya da avuçlarında sıktığın yüreğimi salıver gökyüzüne. Azat et sendeki bütün duygularımı Al git bende kalan seni ...... Ve gittin. Üzerimdeki bütün yükü attım gidişinle birlikte Uykusuz gecelerde ağırlaşan göz kapaklarım dökmediği için yaşlarını, umarsızca kapanıyor artık. Çaresiz ve anlamsız değil bakışlarım Şimdilerde yarım kalan şiirlerimsin benim Sonunu hiçbir zaman getiremediğim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © olca kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |