Her gün yeniden doğmalı. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Spectre'nin konusundan bahsetmem gerekirse ; James Bond ajanlığa bir süre ara vermiş ve evinde dinlenmeye çekilmiştir.Bir süre sonra James'e önemli bir görev hakkında mesaj gelir.Mesajı okur ve görevi alacağı Roma'ya gider. Roma'da bulunan Spectre adında bir örgüt,yasadışı işler ile milyonlarca dolar kazanmıştır.Bir de bununla yetinmeyip,Roma Belediye Başkanı'nı kaçırmışlardır.Bu dünya çapında büyük bir tepkiye neden olmuştur.James bir ajan olarak başkanı kurtarmak için özel olarak kiralanır.James ona yardımcı olması için bir arkadaşını da bu işe dahil edecektir.Arkadaşı da uzun yıllar ajanlık yapmıştır.Bu sayede iki ajanın gücünün birleşmesi,görevin daha kolay olmasına olanak sağlayacaktır.Bu görev James ve arkadaşının şu ana dek karşılaştığı en zor görev olduğunu söylebiliriz.Bu zor bir görev olsa da,James bunu başarmaya gayet eğilimli bir ajandır.Filmin sonunda yine bu görevin üstesinden gelecek ve tüm dünyaya en iyisi olduğunu kanıtlayacaktır.Bu heyecan verici göreve sizlerde tanıklık etmek isterseniz,Spectre izleyebilirsiniz.Genelde daha vizyona çıkmadan bu filmi bulmak çok zordur.Ancak sürekli takipte kalın.Elbet bir gün hd seçenekleriyle izleme şansı bulacaksınız.Bunun yanında 3D seçenekli bir film olduğunu unutmayalım. Sonuç olarak bu yazımda sizlere çok değerli bir yapıt hakkında bilgi verdim.Bu yapımda emeği geçen tüm insanlara minnettarım.Spectre adlı film son zamanların aksiyonu en bol olan filmlerinden bir tanesidir.Aksiyon severler için kesinlikle biçilmiş kaftandır.Yazdığım bilgilendirici makaleyi beğendiyseniz,ne mutlu bana.Tüm herkese keyifli seyirler.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © dr.veritas, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |