Sevmek bir başkasının yaşamını yaşamaktır. -Balzac |
|
||||||||||
|
Duygularım değişiyor Düşüncelerim her gün değişiyor Ben değişiyorum Dünya zaten her saniye değişiyor bu galaksi zaten değişmek zprunda Düzenin değişmez koşulu sadece değişmek ne ironik Hatta insan için şu hayat baya da trajikomik Hayat bir yerlere akıyor zamanı tutamıyorsun geçiyor Sadece elinde şu an var insanoğlu Değerini bilmek zorundasın tabi eğer pişmanlık istemiyorsan sonunda. Herkes kendi hayatında başroldür. Diğerleri için belki figüran olabilir ama kendi hayatında o bir başroldür. Başrol ölene kadar değişemez öldüğünde zaten film biter. Figüranlar sürekli değişir bazı figüranlar gitmeyecek sanırsın. Ama gitmek zorundadır çünkü o figürandır rolü bitince yani başrole gerekli duygu ve düşünceyi verince gider.Bu ister büyük bir hayat dersi olsun isterse küçük.Çünkü nedensiz kimse girmez filminize. Film boyunca bir sürü yol ayrımına gelirsiniz bir sürü karar vermeniz gerekir.Herkesin size yüklediği başka bir sorumluluk vardır. Yaşamak için yani başrol olmak için hep çabalamanız gereken bir yerdir o film karesi.Şimdiden söyleyeyim o zaman yaptığınız her seçimin sonunda mutlu olmayı beklemeyin. Eğer mutlu olmayı hayattan beklerseniz çok beklersiniz. Derler ki mükemmel seçim yoktur. Diğer seçimi seçmediğin için pişmanlık duyabilirsin. Ama zaten asıl olan seçtiğin seçimi senin için senin doğru ve mükemmel kılman.Yaptığın seçimden pişman olmadan Önce bunu düşün. Sadece sen hayatını düşüncelerinle mükemmel kılabilirsin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © KÜBRA KÜÇÜKKÖR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |