..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"İnsan - işte tüm sır burada. Bu sır üzerinde çalışıyorum, çünkü kendim de insan olmak istiyorum." -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Gizem Kırmızı




26 Ağustos 2019
Sen Gittin Ya Ben Sustum  
SEVMEK KİMİ ZAMAN SEVİLEBİLME İHTİMALİNİ DÜŞÜNMEK...

Gizem Kırmızı


Kendimi yine sayfalarda buldum sessizce...


:HGG:

Düşünüyorum bak yine seni, düşündükçe artıyor içimdeki sevgi... Ne kadar düşünmemek, vazgeçmek istesem de olmuyor . Kalbim umut aklım unut diyor. Sabahları seni düşünerek uyanıyorum, akşamları uyuyana kadar müzik dinliyorum.Hatta okula bile belki de görmek umuduyla geliyordum bilmiyorum. Susuyorum hep, düşünüyorum ama yoruldum artık düşünmekten bile diyemiyorum. Sadece yanında olmak isterken uzaklık beni yoruyor. Yanında mutlu olmak , gülebilmek, hayattan birazcık izin istiyorum çok mu acaba?

Ben artık çok şey istemiyorum sensiz hiçbir şey istemiyorum aslında. Kurduğum, düşündüğüm her şeyde sen varsın. Senle çiçekleniyor tomurcuğum, güneşim seninle parlıyor, sen bakınca gülümsüyor bana hayat... Seni bir gün bile görmeyince özlüyorum, yeni yeni anlıyorum. Yazdığım her şeyde sen varsın. Resmen sen okursun belki diye yazıyorum. İlham kaynağım sensin. Bilmiyorum nasıl oldu, içim birden kelebekle doldu, Seni görünce uçuşuyorlar. Belli etmeden yaşamak yaşamak mıydı ?

Hayat bazen öyle davranır ki insana yanlış anlaşılmalar bir dizi misali ardı ardına kulak kesilir. İstemediklerin dibinde biter. Kaçıp korktukların karşına dikilir ve hesap sorar. İşte belki biraz masal biraz da gerçekler dizildiler gözlerimin önüne . Perde kalktı ve seslendiler bana gaipten. Sabır ince ince bitip tükenmeye meyilliyken sustum cümle cümle ben. Ben kaçmaya alıştıkça geceler gündüzlerime karıştıkça sesler yükselmeye başlayınca kaçamadığımı anladım, yakalandım. Daha çok bağlandım belki de... Ruh halimden eser yok şimdilerde. Sonsuzluğa uğurladım geçmişi. Gelecekse en büyük korkum şimdilerde. Şu martılardan birinin peşine takılıp özgürce uçabilmek o kadar çok isterdim ki... Tükendiğimi hissediyorum...

Havadaki martılara, gökyüzüne, denize .... Anlatıyorum seni mısra mısra... Sevmek bu mu acaba? Onlarda sanki anlıyor içimdeki seni kimi uçarak , kimi dalgalarla kimi de gülümseyerek eşlik ediyor. Gökyüzü gülümsüyor bana bazen , bazen ağlıyor ama hemen sonra yedi renk gökkuşağı umudu hatırlatıyor bana...

Bekliyorum öylece, insan nasıl sever ya diye düşünen biriyken bekliyorum olmayacak bir şeyi ... Diyorum ki; Bir an mutlu olsak, aniden güneş açsa toprak gülümsese etrafa, Mutluluk kısa sürerse de sen yanımda isen eğer acı da ilaç olur bana. Yağmurlar yağar toprak beslenir. Ama güneş solmasın yeter ki...

HADİ! BEKLETMEDEN, GELSEN ARTIK...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Damla Damla Damlıyor

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Deniz Denize Ait Ama Hasret [Şiir]


Gizem Kırmızı kimdir?

Genelde kendimi kendime anlatacak kadar yazarım. Ama etraftakiler sanat olarak anlar. Sanatı sanat yapmak için değil kendimi iyi ifade edebilmek yeri geldiğinde duygularımla başa çıkabilmek adına harmanlarım.

Etkilendiği Yazarlar:
Can Yücel, Cemal Süreyya, Attila İlhan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gizem Kırmızı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.