..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Seviyorum, öyleyse varım. -Unamuno
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Gizem Kırmızı




26 Ağustos 2019
Damla Damla Damlıyor  
İNSAN DERDİ KADAR SUSARMIŞ

Gizem Kırmızı


İNSANIN İÇİNDE GİZLENEN ACILAR DAYANILMASI EN ZOR OLANDIR. ACI İNSANI YENİK, DÜŞMÜŞ, KÖR, SAĞIR VE DİLSİZ YAPAR. SUSTURUR BENLİĞİNİ, İÇİNDEN GİZLİCE TAŞAR HARF HARF DAMLALAR YERLERE...


:IDD:
Acı düşüyor yine her bir katreme. Bulutlardan tarifsiz bir hüzün sızıyor gizlice. Sussam da kalp hükmediyor yine. Bakıyorum o boş, çığlık çığlığa sokaklara, ne bir ses var ne de sesimi duyan sonbaharın ortasında.

Akıl mantığa sığmıyor, mantık kalbin kabında durmuyor. Zaman akıp gidiyor. Aklımı başıma ne vakit getiririm bilmiyorum .Sus diyorum gönlüm yarınlara inanarak sus, bırak cana kastettiğin yeter, halin itten beter diyorum. Bekliyorum. Son güz yaprağı da dökülene kadar bekleyeceğim biliyorum. Yavaş yavaş ayak seslerini duyuyorum. Belki de adım adım sona yaklaşıyorum. Öyle bir hava ki katrandan kara, zifiri bulutlar sarmış dört bir yanı , ne görebiliyorum ne de çıkabiliyorum yolu.

İnsanlar gülüyor, mutlu görünüyorlar ama görünüyorlar belki de... Yani içlerini gizlemek istiyorlar serde. Sonsuzluk nerede diye düşünüyorum. Ya da sonsuz olan bir şey var mı? Bize sonsuzluğu düşündüren ne? Kafam yine sorularla dolu ve yanıtlarını bulmak mesafeli ... Zor dönemeçli yollar, herkesin yolu başka, çıkışlar bir bulmacanın ortasında saklanmış. Kör bir kuyu, ilerde zincirlerden bir gece, yanmakta olan bir ağaç körebe oynamakta gizlice...

Yoksaydığım tüm hayat, yolları bambaşka, tepeden tırnağa dar sokaklardan geçen bir saat, yolculuk nereye, nerde durmalıyım ey hayat... SESLENİŞİM BOŞA BELKİ DE YORMA KENDİNİ DİYORUM SUS GÖNÜL SUS DA GÖZLERİNLE ANLAT...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sen Gittin Ya Ben Sustum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Deniz Denize Ait Ama Hasret [Şiir]


Gizem Kırmızı kimdir?

Genelde kendimi kendime anlatacak kadar yazarım. Ama etraftakiler sanat olarak anlar. Sanatı sanat yapmak için değil kendimi iyi ifade edebilmek yeri geldiğinde duygularımla başa çıkabilmek adına harmanlarım.

Etkilendiği Yazarlar:
Can Yücel, Cemal Süreyya, Attila İlhan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gizem Kırmızı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.