Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov |
|
||||||||||
|
boşa atılan kulaçlarla yorgun düşlerim. Yalnızlığın kıyılarında bir solukluk dinlenme molaları. Seni hatırlatan kankırmızı sardunyaların, iç bayıltan o ıtırlı kokusuyla karışan ıssızlık. Sardunyalar. Hatıra defterim. Sandık lekeli geçmiş zaman hikayelerini anlatan çiçek. Düş eksiği gülüşlerinin kokusu. Bir çocuğun yara bere dizlerine basılan tuz. Anneme sarılmayı özlemek biraz, sobası yanmayan odalarda., Karabasan baskını gecelerde boğazıma düğümlenen hıçkırık. Sardunyalar. Çalakalem karaladığım Hatıra defterim. Paslı peynir tenekelerine ekilmiş bir avuç umut. Mayın tarlalarının sınır çizgilerinde intihar geceleri. Ilık bir sonbahar arifesinde, jiletlerin öptüğü bileklerime takılmış kan çiçekleri. Sardunyalar. Hatıra defterim. Zamansızdım her zaman . En başındandı kırgınlığım. Geç kalmışlığım vardı aşk’a. Kabulüm. En erkeninden uğradım ihanetleri peşi sıra, tekeri kırık siyah kamyonumla, kağıttan kayıklar yüzdürdüğüm sokakların birinde yarım kalmışlığı çocukluğumun. Sardunlar. Hatıra defterlerim. Sorularım nedensiz, sebepsiz cevaplarım.. Birde, zamansız gidişlerim var bilmekteyim. Dönüşlerimse… SUSKUNLUĞUM. Böyle bir adamım işte. Mekansız, apansız gidişleri severim Ve zamansız geri dönüşleri. Ölüm ve doğum gibi vakitsizlikleri. Bu yüzden en sevdiğim mevsimdir ya nisan. Zamansız açar güneş önce, iliklerine kadar işler bahar. Bir bakarsın akştan daha beter ıslanmış titrersin sırıksıklam.. Sardunyalar. Hatıra defterim Vakitsizimdir. Vakit şimdidir.. Sana bırakır tüm yaşanmışlıkları Takılıp bir seher yelinin ardına giderim. Çiğ yağar. Üşür yüreğin,üşür çiğdem çiçek. Üşür sardunyalar. Zamansız adamın zamansız aşkına ağlar,paslı peynir tenekerine ektiğimiz sardunyalar. Sardunyalar Hep sen kokar….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ZEYNEP DİDEM, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |