..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bulanmadan ve donmadan akmak ne hoştur. -Mevlânâ
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > kemal




17 Mart 2003
Kar  
Prensesim'e

kemal


Her yerde kar var........


:BACH:
Her yerde kar var.Çok soğuk dışarısı.Yalnızca seven kalplerin ısıttığı ,yalnızların donmaya mahkum edildiği kadar soğuk.Dışarıda birkaç insan sadece.Ve ben aşkı kovalayan.Yada tam avuçlarında tutup farkına varamayan.Karlar altında,sıcak bir mekan,büyük bir alışveriş merkezindeyiz şimdi,BİZ…
El ele dolaşıyoruz.Güzel ışıltılı vitrinler görüyorum.Hediyeliklere bakıyoruz epeyce.Sevginin anlamını üzerinde taşıyabileceği sanılan onlarca hediye…Giriyoruz ve bütün rafları dolaşıyoruz ,tek tek.Sanki aradığımız bir şey varmışcasına.Dolaşmak değil de bir tür kovalamaca adeta.Bir yaklaşıp bir uzaklaşıyor sevgili.Bense idam mahkumu sanki.Ondan gözlerimi alamadan elimden tutup çekiştirdiği yere gidiyorum.
O raflara bakıyor,bense ona.Hayatta kaybettiğim anlamları arıyorum,bir oyuncağa takılıp kalan gözlerinde.Müzik çalıyor hafiften.Tınısı kulağımda hala.Ama bakmıyor gözlerime.Beni tuttuğu elimle kendime çekiyorum.Göz göze geliyoruz nihayet.Sıkıca sarılıyorum.Kollarımın arasındaki sıcaklığını,saçlarının kokusunu hiç bırakmamacasına.
Her şey siliniyor etraftaki.Bir biz kalıyoruz sadece,bir de sonsuzluk.Birde kulağımdaki müziğin ince tınısı.”Her yerde kar var” çalıyor.”Ne güzel bir tesadüf “diye düşünüyorum.Bize özel sanki.Bırakmadım onu hiç,kollarımda hala.
Huzurlu olmanın tam karşılığı bu sanırım.Günahlarım,sorumluluklarım,yalanlarım,geçmişim…..Hayatımda bana ait kalp sızısı yaratan ne denli şey varsa bir kenara bırakıyorum kollarında.İç huzuru dolu,tatlı bir ritmle sallanıyorum sadece.Müzik mi bize uyuyor,biz mi ona belli değil.Hiç bitmesin istediğim anlardan birinde aşkın tatlı ritmiyle dans ediyoruz,belli belirsiz….Durgun denizdeki kayık misali…Huzurlu…Yalnız…
Yalnız biz…
Ne kadar sürüyor bilmiyorum…Şarkı bitiyor sonunda…Ve her şey geri geliyor yavaş yavaş.Dükkan,insanlar….acılarım,sorumluluklarım….Yine dönüyorlar.
Duruyoruz sonra.Bir an gözlerine bakıyorum.Aldığım iç huzurunu onunda gözlerinde görebiliyorum artık.
Dudaklarımıza yayılan hafif bir gülümsemeyle çıkıyoruz buradan.Dışarıda yalnızların kalplerini donduran bir soğuk.Elini tutuyorum,sokuluyoruz iyice birbirimize….Donan ellerim sıcacık kalbiyle ısınıyor bir anda.Artık hiç üşümüyorum……..Her yerde kar var…






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anlatabilsem...
Düş
Bitti
Nasıl Aşık Olunur?
Son

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Nokta [Öykü]


kemal kimdir?

yazım tecrübesi yerine aşık yüreğimi ortaya koyuyorum. . . ÇÜNKÜ,ONU ÇOK SEVİYORUM. . . . . . . . . . . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
cezmi ersöz


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © kemal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.