İste, sana verilecektir; Ara, bulacaksındır; Çal ve kapı sana açılacaktır -İncil |
|
||||||||||
|
ve ölümün, ve dumanın, içimde yanan yüreğimin. yüreğim sana hasretti sana yangın, sana vurgun ve köz oluyordu ve duman birden donardı alevler sen belirince nurun gözlerimde ve yüreğimde sönerdi yangın içim cıvıl-cıvıl heryerde yeşil rengarenk o hain taburun bahçesine dönerdi gözlerin bir söğüt yaprağı ince, keskin ve narin seni beklemenin hediyesidir yüreğimdeki sevinç hediyendir. beklerdim seni beyaz şapka giymiş kardan ve etekleri yeşil dağların ardında bekledim seni ıssız dar bir konutta yanımdan geçen dünya; evi sırtında birde hama böcekleri ve onlar misafir değildi benden önce burdaydılar, bu hücrede. bekledim seni ıssız hücremde aklaşmıştı sakalım, saçlarım evvelden aktı. içim gençti, deliydi. mağrur; kınından çıkmış bir kılıç ve yüreğinle bir olmak için bekleyen bir hançer gibi hazırdı ve tetikti. yüreğim gençliğin sesiydi susmuş, vurulmuş lal ve sağır gençliğim umudun gölgesinde bekledik ben "yazar"dım onlar "okur"du onlar söylerdi ben yazardım. beklerdim seni her dışarı çıktığında dönmez diyeydi korkum, dönerdin. yüreğim kendinden emin sana sarılırdı. gençliğe sarılır gibi, ölümden kaçar gibi. bekledim seni kavgam bitene kadar bilirsin hırçınlığımı, bilirsin sebebini, kavgamdan geçmezliğimi seni istedim, seni bekledim. bekledim seni.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © spartacus, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |