..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Modern > Şule Aydemir




17 Eylül 2003
Bir Gün Bir Şey Olur!  
Şule Aydemir
Neydi karın bölgemde kıpırtılı bir heyecan yaşayan. Gözlerimi kapatıp sabah ola hayrola dedim


:BHEJ:
Yüreğim fısıldıyor;
Bir gün bir şey olur!




İlk yüz yüze karşılaştığımızda aylardan nisandı. Çok eğlenceli bir yaklaşımı vardı. Sıkılmıyordum onu dinlemekten ve seyretmekten. Çok konuşan bir insan olmama rağmen zevkle konuşma sahnesinin tüm showunu ona bırakmıştım. İlk başta sıkıntılı başlayan konuşmaları daha sonra sorduğum bir soru ile keyifli ve seri olmaya başlamıştı. İlgimi çeken tarafı hiç mimiklerini konuşmalara eşlik ettirmeyişi idi. Sorduğum soruya verdiği cevapla aslında hayata bakış açısını ve yaşam tarzını anlatıyordu. Rahat bir sandalyede oturuyor ve durmadan sağa sola yön değiştirip bacak bacak üstüne atıyor ara sıra gülümsemeleri de buna ekleniyordu.

Sıradanlaşan yaşamımda bir renk oluvermişti. Üstelik delisi olduğum kahve ile de iyi gidiyordu. Gülümsüyor ve dinliyordum. Dört beş saat göz açıp kapayıncaya kadar geçmiş, bana çok kısa bir an gibi gelmişti. Yediğim nefis biftekte bitmiş, içkimi yudumluyordum. Benim gibi damağına önem veren birisi için tam bir ziyafetti diyebilirim. Bir insan daha ne ister ki; harika nezih bir ortam, hoş dinlendirici bir müzik, iyi bir yemek ve bir showman, kısaca harikaydı. Işık hızı gibi akıp geçen zamana kızmıştım.

Birkaç gülümsemeden gelen sonra manzaralı bir yerde içilecek çay teklifide ruh iklimimden beklenen tepkiyle memnuniyetle kabul edilmişti. Karşımdaki insan otuzlu yaşların sonlarına yaklaşmış, nazik, kültürlü kibar, ses tonunu iyi kullanabilen özellikle benim için önemli olan oldukça biçimli ellere sahipti. Daha ne dileyebilirdim ki iyi zaman perimden.

Kalkalım mı sorusunun arkasından o ılıman romantik loş ortamdan ayrılıp arabayla Bebek’ de ışıkların deniz üzerinde dans ettiği, bir yığın arabanında yanyana dizilmiş içindekilerin derin bir huşu içinde olduğu O Ağacın Altı tarzı bir yere gelip park ettik. İnce belli bardaklarımızda çaylarımız geldi, gözlerim yavaşça manzaraya doğru kaydı ve bende inanılmaz bir memnuniyetsizlik baş gösterdi. Manzaranın ufku yoktu, üstünden baktığımız tepe gibi başka tepelerle kapalıydı, kendimi köşeye kıstırılmış hissettim. Ya içimdeki sıkıntıdan, ya ilk kez buluşma heyecanından oluşan bu tepki dile geldi ve sesli söyledim. Elimi tutmak isteyen diğer biçimli ellerin sahibini de sıkıntılara sarmış sarmalamıştım. Hem kaçıp gitmek evime sığınmak, hem de onunla olmak istiyordum, garipti.

Ellerimi ellerimle saklamaya çalışan bana, eve bırakma teklifi geldiğinde gitmek isteyip ama gitme eyleminden rahatsız olan ben kabulkar göründüm ve evin mideme batan dikenli yollarında ilerlemeye başladık.

Biliyordum ki değişik bir sevda sarmaşığı yüreğimin tam dibinde kök salmaya başlamıştı. Korktuğum şey bunun zehirli cinsinden olma olasılığıydı. Yatağıma yattığımda çoktan grileri atıp pembeleri giymiştim. Neydi karın bölgemde kıpırtılı bir heyecan yaşayan. Gözlerimi kapatıp, sabah ola hayrola dedim.




NOT; Yazabilir miyim diye merak edip denemek istedim. Bu benim ilk yazımın başlangıcı, sizlerden gelecek yorum ve tepkilere göre devam edip etmeyeceğime karar vereceğim. Önerileriniz benim için hazine değerindedir. Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim..

sevgiyle kalınız daima,


.Eleştiriler & Yorumlar

:: mrb
Gönderen: halil özarslan / Eskişehir/Türkiye
11 Kasım 2004
eseriniz gerçekten mükemmeldi inanılmaz sanki ben yaşıyor gibiydim eserlerinizin devamını dilerim

:: Biraz gayret ama devam...
Gönderen: serpil / İstanbul
2 Ekim 2003
Merhabalar, Bu türdeki ilk denemeniz üzerine ben de birkaç söz söylemek istiyorum. Herşeyden önce yazınıza yapılan ilk görüş bildirisinin, bir eleştiriden uzak olduğunu düşünüyorum. Bir yazı beğenilmeyebilir ama bunu ifade tarzı böyle olmamalı. Görüşümüz ne olursa olsun -olumlu veya olumsuz- yapıcı olmak zorundayız. Benim görüşüme gelince... Yazınız bir öyküden ziyade bir anlatı niteliğinde. Bir sonuç bölümünün olmaması dikkatimi çekti. Ayrıca anlatım bozukluğuna mahal vermemek açısından, çok uzun cümleler kullanmamanız bence yerinde olur. Bana göre yazmaya devam edin... Hoşcakalın...

:: EN AKILLI OLMAK HALİ:YAZMA BİR DAHA!
Gönderen: Eleştiren / Paris
26 Eylül 2003
Eleştirecek birşey olsa bile ben göremedim.En iyisi şiir yazmaya devam et sen.Orada hiç olmazsa anlaşılmıyor berbat olma hali.Boşuna "Bir Gün Bir Şey Olur!" diye de bekleme,birşey olmaz hiç..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hadi Git (!)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen Farklısın [Şiir]
Özlüyorum, Belli Seveceğim [Şiir]
Hadi Tutalım [Şiir]
Bıçak Düşünceler [Şiir]
Ruhuma Geceler Yağıyor [Şiir]
Sevmemi Sormuştun [Şiir]
Mavi Gemiler [Şiir]
Yine de Dönersen Islık Çal [Şiir]
Açılsın Perde [Şiir]
Elzem [Şiir]


Şule Aydemir kimdir?

Şair değilim, olmak isterdim. Duygularımı, hissetiğim tüm acı ve coşkuları elim elverdiğince kalemim yazdığınca paylaşmak isterim. Yazmak isteyip yazamaya cesareti olmayan olmamak belki de! Mükemmellik isterdim, ama avucumdakini kavramakta hiç yoktansa kafi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
etkilendiğim demek tam doğru değil; Ahmet Arif, Özdemir Asaf, Ayşenur Yazıcı, Ömer Hayyam, Mevlana, Orhan Veli, Hasan Hüseyin, Yannis, Neruda, Sezgin Kaymaz ismini sayamıyacağım okumaktan zevk aldığım daha nıceleri.....


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Şule Aydemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.