..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Barış Kılıç




30 Eylül 2003
Sen Bana Benziyorsun Ama Ben Bilmiyorum..  
Barış Kılıç
Sen bana benziyorsun. Bir yanın hep kırılgan, hep gölgelerin arasında yaşayan, çaresiz. Bir yanın küçük çocuk, duyarlı dokunuşların değerini bilen, her sevdanın ince devinimlerini ölesiye yaşayan, sevimli serseri.


:BIEG:
Sen bana benziyorsun. Bir yanın hep kırılgan, hep gölgelerin arasında yaşayan, çaresiz. Bir yanın küçük çocuk, duyarlı dokunuşların değerini bilen, her sevdanın ince devinimlerini ölesiye yaşayan, sevimli serseri.

Yaşamın bize verdiği, iyilik dolu ve gördüğü her kötülükte kendini suçlu hisseden yüreklerimizle, yine de yanyana duramadık. Çünkü ne sen kendin için yaşamayı seçtin ne de ben. Biz acılara ortak olmalıydık çünkü. Varlığımızı her insani acıyı yok etmek için parça parça satmalıydık. Aşka vakit olmamalıydı. Birbirimize şans vermemeliydik.

Yapayalnız caddelerin puslu sessizliklerinde, her geçen gün bir yarayı daha iyileştirmek gerekiyordu. Yaralar artıyordu ve parçalanmalar. Mutluyduk. Birbirimizi unutmuştuk. Mutlak yok olmaların peşine takılmıştık bir kez. Yüzyüze bakamazdık, yüzlerimiz uzaktı. Güneşine bakan çocuklara anlattığın asırlık umut hikayelerinde aydınlatırdın sadece yüzümü. Onların içinde teslim ederdin güzelliğini kollarıma. Yetmezdi ki.. Daha da fazlalaşırdı içimizdeki acılara ortak olma dürtüsü yavaş yavaş. Ben düşlerime dahil edemezdim çünkü seni. Çünkü o zaman biz kendimiz için yaşardık. O zaman aşk bize küserdi. Yabancı yüzlere karışırdı umutlarımız. Silinip giderlerdi..

Apansız sızıların güzelliğini yaşayan, kaç yürek daha vardır bilinmez yeryüzünde. Hakedilmemiş acıları içinde eriten. Bunu yaparkende tarifsiz bir kederle ömrünü feda eden kaç kırılgan çocuk ağlıyor kimbilir. Birbirini feda eden kaç yürek. Sadece bir ömürlük düşlerde görebilen birbirini. Sadece orada olduğunu, beklediğini, sonsuza kadar sonuçsuzca bekleyeceğini bilen kaç silik yürek. Bilmiyorum.. Ben sadece hala seni bekliyorum..

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Hep yalnızlığa benzemek...
Gönderen: Murat Yolcu / İstanbul
17 Ocak 2004
Sonuçsuz aşkların gölgelerinde yaşıyoruz sanırım çoğumuz sevgiyi.. Herşeyin silinip gideceği ana kadar umarım içimden geçenleri yeniden kalmenizde görebilirim. tebrikler...

:: bu aksama renk kattın
Gönderen: esra / kocaeli
7 Ekim 2003
oyle guzeldiki bir anda akıp gitti cümleler, yeni yazılarını da görebilmek dileğiyle...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşk Yalanmış...
Yagmur Yalnizligi...
Aşkın Hediyesi; Yalnızlık...
Başka Bir Düşte Unutmadım Gözlerini...
Düşümde Bile...
Orada Kal ve Mutlu Ol
İki Korkak Yürek
Yine de Gözlerimi Gözlerine Teslim Ettim ...
Sen, Ben, Üstüne Üstlük Yalnızlıklar...
ve Aşk Çeker Gider Sevgili...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Düşün Gölgesinde Suskunluklarım...
Aşk Acısının Gerekleri...
Her Şiir Bir İntihardır Şairin Elinde...
Çekip Gitmelisin Mutluluğa Doğru...
Başladı, Bitmedi..
Hayat kimseye yüz vermiyor
Teşekkürler Ülkemin Onurlu Yürekleri

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Pulitzer Ödüllü Akbaba [Şiir]
Sen Bensiz Sen Olamazsın [Şiir]
Bir Şiirin Yakınındasın [Şiir]
Unutulan Kaçış [Şiir]
Bir Beklenti [Şiir]
Yarınsız Yazgılarım [Şiir]
Gelmelisin, Ne Olacaksa Olmalı... [Şiir]
Sensiz Olmaz [Şiir]
Kayda Geçsin Beş Mevsim... [Şiir]
Karışık Ülkemin Alışık Yüreği [Şiir]


Barış Kılıç kimdir?

. . . . . . .


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Barış Kılıç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.