Atatürk'ün ölümünden bir yıl sonra, bizzat kendisinin kaleme aldığı Lise ve dengi okullarda okutulmak üzere hazırlanan Tarih kitabı yürülükten kaldırılarak başlanan Türkleri kültürsüzleştirme çalışmaları tüm hızıyla sürüyor. Dünyanın en balık hafızalı toplumuna sahip olan bizler popstar yarışmasıyla yatıp kalkıyoruz. Sanki popçu enflasyonundan şikayet eden insanlar başkalarıydı:) Anlamak güç... Jüri için çok fazla bir şey söylemeye gerek yok sanırım. Jürideki bireylerin kendi kişilik bozukluklarını karşılarındaki "her yola gelirim abi, yeterki şan şöhret para olsun! zihniyetindeki zavallı insanlar üzerinde test edip kendi rantlarını arttırma çabaları oldukça başarılı bir şekilde devam ediyor. Armağandan nefretmi edeyim, zerrin özerin psikolijik problemlerinemi acıyayım, Ahmet San a mı güleyim, kayınpederinin gücüne güvenen Ercan saatçiyemi kızayım bilmiyorum. Bu eleştirileri yapmak için popstar yarışmasını minumum izlemeye çalıştığımıda belirtmem gerek. Çünkü insanlar "nefret etsin ama yinede seyredip reyting yaratsın mantığına pirim kazandırmak istemiyorum. Biliyorsunuz ki bu mantığın ilk temsilcisi Reha Muhtardır. 1980 de Turgut Özalın iktidara gelişiyle birlikte pop kültür toplumu yaratma çalışmaları hız kazanmıştı. Şimdi ise yeni iktisarımız döneminde başarıyla sürdürülüyor. Kanal D nin iktidara yakınlığı ile popstar uyutmacası arasında bir bağlantı olabilirmi sizce.? canım Türkiyem... Hamburger gençliği siyasetle ilgilenmiyor, toplumumuz kitap ve gazete okumuyor, (okuyorsada Ahmet Altan gibi gereksiz insanları okuyor), sanat olduğundan geriye götürülmeye çalışılıyor, SONUÇ BAŞARILI. Siz popstarda hırsız ve katillere oy verirken ÜNİVERSİTELERİN ARAŞTIRMA ÖDENEKLERİ KALDIRILDI, TUBITAK BİLİMADAMLARI İSTİFA ETTİ haberiniz varmı canım Türkiyem...
Yazımla ilgili eleştirilerinizi lütfen uygun veya bilimsel bir dille yaparsanız sevinirim, sırf saldırmak ve aptalca yazılan eleştiriler için lütfen değerli zamanınızı harcamayın:))