Olgular görmezden gelindikleri için var olmaya son vermiyorlar. -Huxley |
|
||||||||||
|
Bir erkek olarak yakışıklı aktör olgusunu pek hazmedemem (doğamızda vardır bizden çok ilgi görmesin ! Kadınlardada bu vardır erkeklerin beğendiği bir çok aktristi sevmezler) fakat brad pit için pek bir şey söyleyemiycem iyi oyuncu (troya hariç) Gelelim filme, seyretmeden önce yapılan fragman ve kampanyalardan truva yı bazı filmlerle kıyaslayarak izledim. Neydi bu filmler, belki cesur yürek yada gladyatör. Filmin başlangıcından sonuna kadar bir çok hata ve karakterler üzerinde kişilik karmaşası mevcut. Sinematografi olarak sahneler birbirinden oldukça kopuk. Film bilinçli izleyiciyi süreklemekten oldukça yoksun. Anlatılacak o kadar çok hata varki... Truva filmi çok fazla reklamı yapılmamış ve 150 milyon dolar harcanmamış olsaydı belki bir takım hatalar mazur görülebilirdi. Öncelikle tüm izleyenler mitoloji biliyormuş gibi baz alınmış. Kimse korkak parisin kahramınımızın aşil tendonundan vurulunca neden bu kadar acı çektiğini anlamadı. Bunun için kahramanımızın doğumu ve sadece topuğunun suyun dışında kalması ve bu yüzden sadece topuğundan vurulursa öleceği vs... Antik çağda bıyıklı asker olmadığı, Truva bölgesinde lama yaşamadığı, hector öldürüldüğünde kaledeki binlerce okçunun neden aval aval baktığı, bir sahne önce kızın elleri arkadan bağlıyken bir sahne sonra önden bağlı olması, Çadırın üstüne düşen set görevlisinin gölgesi daha neler neler... Maalesef ne cesur yürek ne gladyatörün yakınından geçmeyen bir film. Bir reklam kampanyasının daha kurbanı olduk. Kaçıranlar için üzülmeyin derim. Belki bir pazar günü herhangi bir sanat ve benzeri kaygınız olmadan evde vcd yada dvd olarak seyredip zaman öldürülebilinir.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Polat Akyurt, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |