"Bilmezlik ile ne hoştum; hayalimde ne güzellik, ne de aşk vardı." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Hep acı mı çekmeli dizelerim… Hep gözyaşları mı akıp gitmeleri şiirlerimin ıssız sokaklarından… Neden gülümsemeler yenilsin hüzün çökmüş yüzlere.. Bu kadar zalim mi hayat ….. Ben gülmek istiyorum.. Gülmek gülmek sabaha kadar gülmek.. Güneşi gülümsemeler ile karşılayıp gülümsemeler ile uğurlamak… Ayın ışığından daha çok parlatmak istiyorum kör geceleri… Hayata bile bile meydan okumak zamana karşı yarışmak ama asla yılmamak… Ben gülmek istiyorum.. Gülmek gülmek sonuna kadar gülmek… Gülerken mi doğdum bilmem ama ölümü bile gülerek hissetmek… Toprağa meydan okumak … Ruhumu gülümsemelerimle azad etmek… Ben artık bıktım yalnızlıktan.. Yalandan ve yalancılardan… Hayatı bir maskeli balo sanan zavallı rolündeki çakallardan… Ben artık bıktım soğuktan… Sıcağı hissetmek istiyorum derinlerimde… Çok derinlerde bir yerlerde kim bilir belki kalbime yakın bir adreste…. Ben bıktım yorulmaktan … Dinlensin istiyorum ruhum dayanıp sağlam bir omuza… Ben sevmek istiyorum.. Korkmadan düşünmeden tartmadan ölçmeden biçmeden… Sevmek sevmek ve doyasıya sevmek… Sevdiğimi haykıra haykıra söylemek… Bir çocuk gibi neşeli bir bilge kadar sakin.. Beni seven bir yürek istiyorum… Belki bir çift mavi göz belki yeşil belki de kömür gibi siyah… Ama bana bakan beni gören beni görmek için gören bir çift göz… Ben dokunmak istiyorum … Bin yıllarca bana dokunmayı beklemiş kadar bana hevesli bir ele… Sıcacık güven dolu ve tuttu mu bırakmayacak bir ele… Ben gülmek istiyorum…. Gülmek gülmek gücüm yetene kadar zamanım dolana kadar… Belki de dünyada ne kadar gülemeyen varsa hepsinin hesabına gülmek istiyorum…. Hep acımı çekmeli dizelerim… Hiç hissetmesin mi ılık meltemleri teninde bu dizeler… Hiç duymasın mı dalgaların yumuşak sesini kumların keskin ateşini… Hiç coşmasın mı bir şelale misali.. Kanat çırpmasın mı dünyanın en özgür kuşları kadar… Ben sevgiyi yazmak istiyorum… Doya doya yazmak aklıma gelen her kelime ile sevgiyi anlatmak… Yetti suskunluklar…. Korkuyla doğan teslimiyetler… Ben teslim alıcam bütün korkuları artık .. Dayayıp silahı dizicem sıraya kabusları… Bir bir hesap sorucam çaldıkları gecelerim için… İsyanlara isyanlar yüklemeden isyanları satırlardan çıkarıcam.. Artık firar ettim ben bu acılar sokağından …
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sihem Tachouli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |